2023-05-29, 21:45
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Klarar sig inte Bajen genom att AIK har en värre kris?

Det här var väl året som är Jesper Janssons examensprov. Dyrare trupp än någonsin, minst top-3 och ut i Europa var väl vad Bajrn pratade om innan. "Nu tar vi nästa steg"?

AIK skulle i alla fall "börja om".
Jag var iallafall orolig inför säsongen, ett helt nytt lag och fyra tongivande spelare i Jeahze, Sandberg, Bojanic och Ludwigsson borta.

Vi har våra egna problem, solnalagets hjälper inte oss
Citera
2023-05-29, 21:45
Medlem
Skarparattarns avatar
Nu står ett 60-tal bajare utanför tele2 och hindrar Hammarby spelarna från att lämna arenan
Citera
2023-05-29, 21:49
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hur fan skall vi kunna göra mål utan Jeremejeff i år? Traore är ju inte alls lika bra...

Han måste göra 11 mål till för att kunna anses vara lika bra som Jeremejeff. Eftersom straffmål inte räknas så har Traore bara gjort 7 mål så här långt medan Jeremejeff gjorde 18 mål förra säsongen om man exkluderar straffmålen. Till saken hör att Jeremejeff hade gjort fler spelmål efter 11 omgångar förra säsongen än Traore har gjort efter 11 omgångar denna säsongen trots att Jeremejeff missade en match.
Senast redigerad av MrSkargard 2023-05-29 kl. 22:03.
Citera
2023-05-29, 21:49
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det förstnämnda spelar dock mindre roll eftersom du bad mig om källa och du fick det . Sedan kan jag förstås inte tvinga dig att tro mig .

Jag har haft otaliga diskussioner med folk som vägrar erkänna när dom haft totalt fel även när dom blivit fullständigt motbevisade och dessa lägger jag ingen energi på så detta blir mitt sista svar till dig .

Haha. Du påstår att det idag är vardagsmat att styrelseledamöter hotas och därför avgår. Som bevis läger du fram en tränare som lade av för 13 år sen.

Grattis till vunnen diskussion.
Citera
2023-05-29, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han måste göra 11 mål till för att kunna anses vara lika bra som Jeremejeff. Eftersom straffmål inte räknas så har Traore bara gjort 7 mål så här långt medan Jeremejeff gjorde 18 mål förra säsongen om man exkluderar straffmålen.
Hahaha nä det behöver han inte. En blind kan se att Traore är bättre och nyttigare för oss.
Citera
2023-05-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha. Du påstår att det idag är vardagsmat att styrelseledamöter hotas och därför avgår. Som bevis läger du fram en tränare som lade av för 13 år sen.

Jag vill påstå att man är snudd på okunnig om man på fullaste allvar bortser från att det är helt omöjligt att Lundberg blivit hotad . Därmed inte sagt att så är fallet .
Citera
2023-05-29, 21:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det förstnämnda spelar dock mindre roll eftersom du bad mig om källa och du fick det . Sedan kan jag förstås inte tvinga dig att tro mig .

Jag har haft otaliga diskussioner med folk som vägrar erkänna när dom haft totalt fel även när dom blivit fullständigt motbevisade och dessa lägger jag ingen energi på så detta blir mitt sista svar till dig .
Påstår du att om du säger att det är så då är det källa?

En gång är ingen gång.... Du kan inte påstå att det vardagsmat och sen komma med ett exempel och inget mer..

För du har inget mer att komma med och vet det
Citera
2023-05-29, 21:53
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Hahaha nä det behöver han inte. En blind kan se att Traore är bättre och nyttigare för oss.

skit i blinda men tror du en annan med annat handikapp tex en sån som azdz någonsin kommer gå med på att en svart är bättre än vite jeremejeff ?

Citat:

snudd på grooming att diskutera med azdz håll dig undan
Citera
2023-05-29, 21:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja, du hade faktiskt rätt om Traore men om man höftar lite här och där så kan även en blind höna träffa rätt ibland
Citera
2023-05-29, 21:54
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag vill påstå att man är snudd på okunnig om man på fullaste allvar bortser från att det är helt omöjligt att Lundberg blivit hotad . Därmed inte sagt att så är fallet .

Jag vill påstå att man är hjärndöd om man hävdar att det är vardagsmat och inte kan peka på ett enda exempel. Men detta var ju redan konstaterat.
Citera
2023-05-29, 21:55
Medlem
Citat:
Jag vill påstå att man är hjärndöd om man hävdar att det är vardagsmat och inte kan peka på ett enda exempel. Men detta var ju redan konstaterat.

Vad fan snackar du om? Jag gav ju för fan exempel
Citera
2023-05-29, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
skit i blinda men tror du en annan med annat handikapp tex en sån som azdz någonsin kommer gå med på att en svart är bättre än vite jeremejeff ?

snudd på grooming att diskutera med azdz håll dig undan

Det skulle såklart vara omöjligt för flashbacks störste nazist att erkänna det.

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja, du hade faktiskt rätt om Traore men om man höftar lite här och där så kan även en blind höna träffa rätt ibland
Höftar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in