Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
Varför skulle man sluta konsumera sånt bara för att han anser det? Finna andra anledningar så som socker som tar 1a platsen. Folk handlar ju skit från israel också!

Börjar bl less på zelensky putin och usa!

microchips i datorer blir tillverkat i Israel faktisk
Citera
2023-05-27, 16:18
Medlem
Jag kommer aldrig mer köpa Marabou.
Citera
2023-05-27, 16:19
Medlem
Inte jag heller. 👍
Citera
2023-05-27, 16:28
Medlem
Vilka är ägarna till Mondelez då? Hittar ingen information om det där..
Citera
2023-05-27, 16:31
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Försök inte ens förstå hur resonemangen går hos Putin-onanisterna. De vet inte ens själva.

Vissa kan nog förklaras av att de helt enkelt är troll/avatarer, men de som är riktiga personer och ändå tycker så, de är riktigt kluriga att begripa. Överkonsumtion av desinformation så de helt har tappat greppet om verkligheten?

On topic så gillar jag choklad väldigt mycket, men har alltid ogillat marabou. Fast inte av några politiska skäl, utan för att det smakar så deprimerande och meningslöst.
Citera
2023-05-27, 16:39
Medlem
immenhusens avatar
Bojkottar Marabou sedan länge. Menar TS allvar att han eller hon fortfarande köper deras produkter? Har aldrig förstått charmen med chokladkakor där mjölkpulver är basen. Finländska Fazer har dock alltid använt riktig mjölk i sina produkter (och bojkottar samtidigt Ryssland, vilket får ses som en bonus i sammanhanget).

/AI
Citera
2023-05-27, 16:48
Medlem
så den lille skådespelaren ska nu bestämma över vad jag köper och äter, glöm det, hahahaha

avskyr kulturarbetare
Citera
2023-05-27, 16:52
Medlem
Tycker det är dags att bojkotta kriget och sanktionerna
Citera
2023-05-27, 16:56
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.tv4.se/artikel/7jLkBvlvuB4R4DlgCpyiS4/ukraina-svartlistar-svenskarnas-chokladfavoriter?utm_medium=social&utm_source=face book.com&utm_campaign=nyheterna&utm_content=27_cho kladen_fb_nyh

Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Kommer ni följa judens råd och bojkotta Marabou? Själv så ska jag köpa några extra chockladkakor från Marabou.

Har inte folk tröttnat på detta korrupta fanskap ännu?
Citera
2023-05-27, 17:06
Medlem
Fan vad patetiskt det är ändå med dessa "sanktioner".

Rysk gas pumpas genom Ukraina som får betalt av Ryssland i form av transferavgifter. Samtidigt tror hjärntvättade svennecucks att de gör någon insats på slagfältet genom att inte köpa en schweizernöt til barnen på Lördag.

Ni skulle skämmas allihopa för att ni är så jävla betasimp. Tror ni någonsin att ni ställer er in hos överheten genom att fjanta runt med munskydd eller bojkotta Absolut Vodka i en hel månad typ?

Tror ni att ni någonsin kommer få några fördelar gentemot en som inte följer överhetens önskemål med restriktioner eller bojkotter?
Citera
2023-05-27, 17:12
Avslutad
Tiggaren lever i en fantasivärld. Börjar kokainet sina för den rysktalande Z? Måste vara jobbigt att hata sitt modersmål så mycket. Sverige borde skicka några ton chokladkakor till Ukraina.
Citera
2023-05-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.tv4.se/artikel/7jLkBvlvuB4R4DlgCpyiS4/ukraina-svartlistar-svenskarnas-chokladfavoriter?utm_medium=social&utm_source=face book.com&utm_campaign=nyheterna&utm_content=27_cho kladen_fb_nyh

Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Kommer ni följa judens råd och bojkotta Marabou? Själv så ska jag köpa några extra chockladkakor från Marabou.

Har inte detta avskum försvunnit än? När ska han hålla käften? Ryssland får göra världen en tjänst och få den idioten att hålla käften.

Dagen till ära blir det Marabou, trots att jag inte ens äter choklad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in