Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 10:29
Avslutad
Bojkottade marabou innan det blev populärt, bara tjockisar som äter godis.
Citera
2023-05-27, 10:31
Medlem
Eastwings avatar
Marabou är ju inte ens riktig choklad, så jag förstår inte vilka det är som tycker att den går att äta.
Citera
2023-05-27, 10:32
Medlem
auruns avatar
Juden Zelensky?
Var inte den ryska invasionen för att "de-nazifiera" Ukraina?

Är han jude och nazist samtidigt?
Citera
2023-05-27, 10:33
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.tv4.se/artikel/7jLkBvlvuB4R4DlgCpyiS4/ukraina-svartlistar-svenskarnas-chokladfavoriter?utm_medium=social&utm_source=face book.com&utm_campaign=nyheterna&utm_content=27_cho kladen_fb_nyh

Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Kommer ni följa judens råd och bojkotta Marabou? Själv så ska jag köpa några extra chockladkakor från Marabou.

Enbart Ryssland. Står för en liten del av produktionen,
Citera
2023-05-27, 10:37
Medlem
Zibbis avatar
Kan inte ryssland bara ta över skit landet, vilket misslyckande för USA och deras hundar i EU i ett försök med alla sanktioner etc. Måste svida i röven haha!
Citera
2023-05-27, 10:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
https://www.tv4.se/artikel/7jLkBvlvuB4R4DlgCpyiS4/ukraina-svartlistar-svenskarnas-chokladfavoriter?utm_medium=social&utm_source=face book.com&utm_campaign=nyheterna&utm_content=27_cho kladen_fb_nyh

Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Kommer ni följa judens råd och bojkotta Marabou? Själv så ska jag köpa några extra chockladkakor från Marabou.

Absolut inte. Jag bryr mig inte om vad Zelensky hör till för folkgrupp eller religion, men en av Sveriges bästa exporter ska han hålla tassarna borta ifrån.

Vad blir nästa grej?
"IKEA säljs fortfarande i Ryssland - bojkotta IKEA"?

Fuck Zelensky.
Hoppas alla vet vid det här laget att Biden är hans främste mecenat.
Ps detta inlägg betyder inte att jag tar sida för Ryssland, för fan. Neutral!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2023-05-27 kl. 10:43.
Citera
2023-05-27, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Juden Zelensky?
Var inte den ryska invasionen för att "de-nazifiera" Ukraina?

Är han jude och nazist samtidigt?

Han har ryska som modersmål också så saker kan vara komplicerade. Innan kriget gick Zelesnky på audition och hade planer på att medverka i en rysk film. Kanske den gemensamma nämnaren inte är att han är jude utan en korrumperad skitstövel som är mer intresserad av att samla fastigheter än religion.
Citera
2023-05-27, 10:53
Medlem
Ska köpa marabou till kvällsfilmen.

Aftonbladet rubriksättning ”många vill nog inte köpa marabou nu”

Alltså nu får det fan vara nog, så extremt trött på detta pk klimatet.
Citera
2023-05-27, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Marabou är ju inte ens riktig choklad, så jag förstår inte vilka det är som tycker att den går att äta.

Det hör inte till ämnet. Tråkigt att folket i Sverige är trasdockor
Citera
2023-05-27, 10:58
Medlem
Citat:

Zelensky varken nämns eller citeras och ordet bojkott förekommer inte heller i artikeln. Varför ljuger du?
Citera
2023-05-27, 11:00
Avstängd
Marabou är inte svenskt som artikeln låtsas för att man ska bli upprörd. Det är amerikanskt. Amerikaner bryr sig inte ett skit om zelenskij.
Citera
2023-05-27, 11:06
Medlem
Mindre choklad åt folket alltså och mer Diia. Det är en Ukrainsk app som de försöker lansera i resten av världen. En statskontrollerad tjänst som håller koll på alla dina ärenden. Skulle säkert kunna användas för att kontrollera din chokladkonsumtion också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in