2023-05-25, 12:26
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Detta är ju hennes så kallade yrke, det hon livnär sig på. Givetvis kan jag få kritik i mitt yrke också, då tar jag åt mig och gör annorlunda. Dessa influensers och särskilt Linn blir ju bara kränkta när man påpekar något.

Tänk om jag hade kunnat radera alla mejl som jag tycker är osköna och inte passar in i min fluffiga vardag? Blockera kunder som ställer frågor. Eller om jag hade kunnat bli upprörd på mina kunder för att dom har mage att ifrågasätta företaget om vi skulle ha lurat eller ljugit.
Exakt, minsta lilla kritik och Linn trycker på block-knappen i vild panik.
Den knappen finns inte i verkligheten och ibland gör man fel, det gör vi alla, men att ständigt bemöta kritik på det sättet känns inte särskilt vuxet och framförallt sänder det ganska unkna signaler till barnen.

Den dagen hon ska ut i arbetslivet, oavsett om hon ska arbeta i butik eller som florist så kommer hon få sig en chock. Hon kommer uppfatta alla som inte tycker som hon som elaka människor.
Dags att växa upp kan jag tycka när man är trebarnsmamma
Citera
2023-05-25, 20:09
Medlem
Märks hur hon köper följare för hon ökar sakta men säkert upp, typ 100 nya per dag har man sett det har ökat. Antar hon försöker få till det inte ser lika illa ut på det viset än när hon sist fick så ”plötsligt” fått flera tusen nya och enligt henne försökte förstöra för henne
Citera
2023-05-25, 20:09
Medlem
Den där bilden Linns syster la upp på story, vilken stor kal fläck Linn har i benan. Trodde inte det var så illa innan, men då har hon kanske redigerat bilden.
Citera
2023-05-25, 20:14
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Den där bilden Linns syster la upp på story, vilken stor kal fläck Linn har i benan. Trodde inte det var så illa innan, men då har hon kanske redigerat bilden.

Ja! Och kolla halsen - så fläckig och ser smutsigt ut!!!!
Citera
2023-05-25, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin

Det är det absolut sjukaste jag sätt hahahah.. det absolut enda jag kunde fokusera på i bilden var hennes extrema flint. Hur kan man ens se ut så? Har aldrig sätt detta på någon annan.
Sakta men säkert smyger sig fram en helikopterplatta. Gubbflint
Citera
2023-05-25, 20:53
Medlem
Måste ju vara något allvarligt fel med tjejens hår. Inte normalt att ha sådan flint. Hon bör söka hjälp.
Citera
2023-05-25, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Måste ju vara något allvarligt fel med tjejens hår. Inte normalt att ha sådan flint. Hon bör söka hjälp.

Hahahh håller med. Jag hade inte låtit mig själv gå runt sådär.
Citera
2023-05-25, 21:58
Medlem
Om hon tog bort löshåret då kunde hon ju ha en snebena, det hade nog sett vettigare ut.... hon ser ju verkligen inte klok ut, den där kala fläcken blir ju större och större
Citera
2023-05-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Ja! Och kolla halsen - så fläckig och ser smutsigt ut!!!!

Linn som badar så ofta, med doftljus och blomblad i vattnet, borde ju vara hur ren som helst!
Citera
2023-05-25, 22:26
Medlem
Citat:

Verkligen. Men lär bli svårt att få med barnen i ett samarbete gällande hårtransplantation.
Citera
2023-05-25, 22:29
Avslutad
Vad fan i helvete gnäller hon om?? Hon har hur mycket egentid o chill som helst i sitt liv. Allas föräldrars dröm (varannan vecka liv) och hon jobbar inte. Hon sitter med telefon alla vakna timmar och äter plockmat varje dag. Hon sitter aldrig med pyttipanna o blodpudding på vardagarna, hon jobbar inte på ett fysiskt och psykiskt hårt belastat jobb hela dagarna o jobbar aldrig helger. Hon har hur mycket egentid som helst bara att kasta av barnen hos sina pappor som faktist är närvarande och ej har sprungit iväg. Privilegierat whitetrash som klagar o spyr ut sig. Noll ödmjukhet.
Citera
2023-05-26, 07:05
Medlem
Citat:
Men vad tänker du att den hjälpen skulle bestå av? Löshår/peruk? Det har hon väl redan. Och om hon skulle ha ett tunnhårigt område, vad gör det? Det ger ju knappast någon funktionsnedsättning, utan är en ren utseendefråga. Och hon kan ju inte hjälpa hur hon ser ut. Förstår inte denna fixering vid hennes hår. Hon är blind, blonda tjejer är ofta tunnhåriga. Inget de kan hjälpa, det är genetiskt. Och saknar praktisk betydelse.
I Linns fall finns det ju så mycket annat som är värre, som påverkar folk i hennes omgivning, och som hon dessutom skulle kunna jobba på att förändra.Hennes narcissism t ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in