Gissar på att det är Amanda som åker efter plankan eller örådet. Kollar man på intervjuerna dom gör i dagens avnsitt så ser hon nyduschad ut och jag tror hon har lämnat ön.
Samma sak med Chris som innan han åkte hade fixat till sig, tvättat sig och trimmat skägget i dom sista intervjuerna.
Gissar detsamma, speciellt efter att ha råkat se en kommentar från Chris på ett instagraminlägg där han skrev att karma kommer bita tillbaka mot Amanda.. synd, hejat på henne sen dag 1.
Ni tänker fel. I själva tävlingen är det bara 2 dagar kvar. Flera sådana inspelningar spelas in efteråt denna vecka. För att fylla ut och förklara olika scenarion. Så även om Amanda vann hela skiten, så är det 2 dagar bort. Så klart de kan spela in mer efter någon vunnit med.
Senast redigerad av stampentrekant 2023-05-24 kl. 05:04.
jag håller med att jag hoppas Elin sa mer till Pernilla och Sanna än som visades.
Sinnessjukt att Amanda ber om ursäkt
Detta är verkligen ren och skär mobbning
Instämmer 100%. Heja Elin! Hållt på henne sedan dag ett , vilken underbarbar människa.
Amanda you go girl och Oskar gillar honom oxå. Dom andra nötterna borde ha åkt ut för
längesedan , framförallt " fläskf*ttan" Pernilla.
Hon är en sådan som skapar intriger själv eller andras ,
som står utanför och ställer folk emot varandra medan hon själv gnuggar händerna.
Jag skiter ärligt talat i vem som vinner. Det enda som känns viktigt för mig är att råttansiktet Pernilla åker ut. Vidrigare människa får man leta efter! Därefter hoppas jag att man slipper se henne i tv-rutan för all framtid.
Tänk vad alla härinne hade fel att Oskar skulle åka ut!
Skönt och slippa Sophie men tyvärr har ju Oskar nu 20 poäng.
I övrigt ett riktigt vidrigt avsnitt. Hur är det möjligt att vara så äckligt elaka som Pernilla och Sanna är? Fy fan att trycka ner Amanda på det viset att hon inte ens får prata. Så bra att Elin markerade
Jag tillhörde en av dom som hade fel men det blir ju så när de klipper i fel tidsordning. Nu går jag tillbaka till det jag trott tidigare och ser Oskar som den givna vinnaren trots debaclet med stegen.
Han är ju bäst på det mesta och att han skriver om sig själv på sin youtube kanal så här beror nog på att han är lite stolt över sin insats där.
" Hej! Oskar Hammarstedt från Robinson 2023 här!"
Pernilla och Sanna är riktigt räliga mobbare. Jag äcklas över deras sätt. Elin har rätt kring genuskontraktet. Det får man inte prata om för då blir andra kvinnor förbannade
Gissar detsamma, speciellt efter att ha råkat se en kommentar från Chris på ett instagraminlägg där han skrev att karma kommer bita tillbaka mot Amanda.. synd, hejat på henne sen dag 1.
Ja, exakt så dåligt av tv4 igen. Hon sitter med nytvättat hår i intervjun.....