Haha, alltså Soffan… Hon grinar över att Amanda har uttryckt sig illa samtidigt som Bögen och Råttan pratar illa om allt och alla hela tiden. Hon är antagligen avundsjuk på Amanda då hon har fått snubbarnas uppmärksamhet. Hon ser ju själv ut som om hon har blivit överkörd av en lastbil i ansiktet. Skräll att whitetrash-ludret Sanna har opererat sig också och att hon ska börja gråta när någon tar upp det. Den här tjej-pakten är ju verkligen bara för mycket. Oerhört känsliga men pratar gärna skit om andra, värsta sortens människor.
Hur kan Råttan och Soffan inte ha gjort upp eld innan, för övrigt? Det säger ju en del om vad de har hållit på med under programmets gång. Gillar inte Oskar men hoppas nästan att gris-trynet Soffan åker ut så man slipper hennes gnäll framöver. Då kanske man slipper höra om hennes kill list från Greta också.
Råttan klamrar sig kvar återigen. Fasen vad seg hon är. Måste säga att jag är lite imponerad av fanskapet. Hon lyckas alltid göra precis det som behövs för att hålla sig kvar. Sjukt dock att ingen deltagare har tröttnat på hennes vidriga nylle och slagit ner henne ännu med en pinne eller dylikt. Fascinerande människa.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-23 kl. 02:49.
Haha, alltså Soffan… Hon grinar över att Amanda har uttryckt sig illa samtidigt som Bögen och Råttan pratar illa om allt och alla hela tiden. Hon är antagligen avundsjuk på Amanda då hon har fått snubbarnas uppmärksamhet. Hon ser ju själv ut som om hon har blivit överkörd av en lastbil i ansiktet. Skräll att whitetrash-ludret Sanna har opererat sig också och att hon ska börja gråta när någon tar upp det. Den här tjej-pakten är ju verkligen bara för mycket. Oerhört känsliga men pratar gärna skit om andra, värsta sortens människor.
Hur kan Råttan och Soffan inte ha gjort upp eld innan, för övrigt? Det säger ju en del om vad de har hållit på med under programmets gång. Gillar inte Oskar men hoppas nästan att gris-trynet Soffan åker ut så man slipper hennes gnäll framöver. Då kanske man slipper höra om hennes kill list från Greta också.
Råttan klamrar sig kvar återigen. Fasen vad seg hon är. Måste säga att jag är lite imponerad av fanskapet. Hon lyckas alltid göra precis det som behövs för att hålla sig kvar. Sjukt dock att ingen deltagare har tröttnat på hennes vidriga nylle och slagit ner henne ännu med en pinne eller dylikt. Fascinerande människa.
Tisdag:
Det syns på Sannas kropp att hon har gjort skönhetsoperationer. Har för mig att någon tog upp det i början på säsongen i tråden. Ställer man upp i en dokusåpa, då får man räkna med att andra deltagare kommenterar, om man inte tål de då ska man inte vara med i såna här program.
Jag vart förvånad när Sanna använde vulgära ord när de åt mat, hon sa kuken. I hennes ålder så borde hon ha ett bättre ordförråd. Jag som är ung, använder inte såna ord.
Det intressanta i dagens tävling är att Oscar och Sophie hamnade i bottenskrapet, igår dagens tävling så var de bäst. Hoppas Sophie åker ut. Segt att vi måste vänta tills nästa avsnitt för att få veta vem av de som åker ut.
Inför nästa avsnitt:
Ska bli intressant i nästa avsnitt se vad de bråkar/tjafsar om. Sen att Sanna snackar om att lägga sig..
Det syns på Sannas kropp att hon har gjort skönhetsoperationer. Har för mig att någon tog upp det i början på säsongen i tråden. Ställer man upp i en dokusåpa, då får man räkna med att andra deltagare kommenterar, om man inte tål de då ska man inte vare med i såna här program.
Jag vart förvånad när Sanna använde vulgära ord när de åt mat, hon sa kuken. I hennes ålder så borde hon ha ett bättre ordförråd. Jag som är ung, använder inte såna ord.
Det intressanta i dagens tävling är att Oscar och Sophie hamnade i bottenskrapet, igår dagens tävling så var de bäst. Hoppas Sophie åker ut. Segt att vi måste vänta tills nästa avsnitt för att få veta vem av de som åker ut.
Inför nästa avsnitt:
Ska bli intressant i nästa avsnitt se vad de bråkar/tjafsar om. Sen att Sanna snackar om att lägga sig..
Verkar ju som att de tjafsar om en eventuell läggmatch. Råttan och Sanna verkar ju vilja lägga sig men Elin verkar tycka att det är omoraliskt.
Jo, Sanna är verkligen definitionen av ett white-trash. Hon ger ett enormt obildat och ointelligent intryck. Hennes bästa egenskap är antagligen att knulla.
Tycker att det är sjukt att Råttan och Sophie inte hade tränat på att göra upp eld. Om de har sett Robinson innan så borde de veta att det alltid dyker upp sådana tävlingar i slutet. Hoppas att Sophies lathet straffar sig.
Oskar Magnus Hammarstedt tar hem eldstriden på slutet känns det som, men vad han trasslade till det med pinnarna.
Tror Sophie "Elisabeth Nilsson" Sörkvist förlorar, vore bäst för hela Robinson.
ADHD Amanda Eliasson ligger risigt till, tippar att hon blir avstängd av produktionen och får lämna.
Senast redigerad av Deostick 2023-05-23 kl. 04:14.
Oskar Magnus Hammarstedt tar hem eldstriden på slutet känns det som, men vad han trasslade till det med pinnarna.
ADHD Amanda Eliasson ligger risigt till, tippar att hon blir avstängd av produktionen och får lämna.
Har du hört det från en säker källa i produktionen som många andra här? haha skoja bara
Nja tror att morgondagens avsnitt handlar om Elin fått nog av vidriga PernIlla, de klippte det bara så att det såg ut som att det var Amanda det skulle handla om. Känns som Elin måste hört mycket om Pernilla från folk i Gränslandet så nu när hon fått bevittna det ett tag antar jag att hon inte orkar mer, hon har väl hört att de ska hugga Elin i ryggen, det är oftast bara då Elin hajar till för vi vet ju att Elin själv kastar yxor i andras ryggar under Gränslandet haha
Varför skulle Amanda bli avstängd för? Hon är väl den som gör minst förtret av alla som är kvar. Snacka om att de andra snackar så mycket skit om Amanda. Förstår inte hur Amanda orkar! Alla andra borde bli avstängda utom Amanda, det de håller på med är ju psykisk terror. Förstår inte hur produktionen bara kan blunda för detta. Detta är nog bland det sämsta och mest orättvisa TV4 någonsin lyckats uppbringa. Nej, fy faan. Bästa Amanda hoppas innerligt att du vinner. Skulle det tyvärr imte bli så, har du i alla fall hela svenska folket med dig av de som tittar! TV4 tack och lov att man inte betalar pengar för denna skit utom i direkt via skatter, reklam etc och annat skit!
genuint le åt att kebabpakten trillar ihop en efter en. Det visar bara på hur komplett värdelösa de är.
Det var dock oklart där på slutet vem av Sophie och Oskar som låg bäst till, så en applåd till klipparen som gjorde en bra klippning för en gångs skull. Trots att jag ogillar Sophie mycket mer än Oskar så hoppas jag att Oskar förlorar eftersom det ger Amanda bättre chanser att vinna Robinson.
Nej jag tror Oskar åker dessvärre. Kändes riktigt skumt att han skulle åka på så mycket däng i byggandet av stegen när han var den ende som försökte tänkta till lite och sett till hur det sett ut under alla andra tävlingar ska han omöjligen kunna ha fyra tjejer framför sig i den typen av tävling.
Jag undrar om Elins upprördhet om att lägga sig handlade om låta någon i pakten få 15 poäng för att gå förbi Elin så hon inte skulle vinna poängtävlingen och bli immun i söndagens öråd. Det är ju ganska lätt att diskutera ihop sig när det är plankan.
Nej jag tror Oskar åker dessvärre. Kändes riktigt skumt att han skulle åka på så mycket däng i byggandet av stegen när han var den ende som försökte tänkta till lite och sett till hur det sett ut under alla andra tävlingar ska han omöjligen kunna ha fyra tjejer framför sig i den typen av tävling.
Jag undrar om Elins upprördhet om att lägga sig handlade om låta någon i pakten få 15 poäng för att gå förbi Elin så hon inte skulle vinna poängtävlingen och bli immun i söndagens öråd. Det är ju ganska lätt att diskutera ihop sig när det är plankan.
Du har säkert rätt, då har förmodligen medelmåttorna kommit överens om att dela på prispengarna. De måste pakta, mobba och psyka Amanda och Elin för att vinna.
Fy fan vilken dubbelmoral och vilken rutten känsla att stå med Robinsonstatyetten och veta att man endast är värd den för att man är en mobbande medelmåtta. Men det sitter förmodligen redan så djupt inne i personligheten att den tanken aldrig ens slår denne eventuella ”vinnare”.
Härligt att se Amanda knipa en andraplats, hon behöver verkligen bli immun. Och också extremt härligt att se de två med hittils högst poäng ligga risigt till. Hoppas nu att det är mes-Oscar som åker ut. Larvigt som vanligt hur arga alla är på Amanda. Tjejerna skriker om att en tjej ska vinna men bara det inte är Amanda, nej hon är ju en sån bitch. Att hon sa något om Sannas plastikoperationer eller vad det nu var gör väl inte så jävla mycket? Chris har sagt mycket värre saker.
Dagens avsnitt understryker hur skev logik den pakten hade som tvångsmässigt skulle ha ut ”de starkaste”. Allt kan ju hända och att tänka så skvallrar bara om uselt självförtroende. Den starka Marcus blev slagen av en gammal tant. Oscar och Sofie är sämst när det gäller.