2023-05-21, 23:56
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangofie
Finns tyvärr mer sorgligt med den här händelsen som är så fruktansvärd att man får ont i magen.

Hur menar du?
Citera
2023-05-21, 23:57
Avslutad
Citat:
Finns tyvärr mer sorgligt med den här händelsen som är så fruktansvärd att man får ont i magen.
Hur menar du ???? är barnet mobbat sedan tidigare ???
Citera
2023-05-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Hur menar du?

Ett annat barn har av misstag och på grund av brist på konsekvenstänk puttat henne och flickan har sorgligt nog fallit ner. En som jobbar inom räddningstjänsten har sagt detta
Senast redigerad av Mangofie 2023-05-22 kl. 00:02.
Citera
2023-05-22, 00:00
Medlem
Den här lilla flicka på 10 år med så mycket skratt och glädje. Hon föll 10 meter och hennes hjärta stannade. Jag är nära för att jag är hennes pappas sambo. Det räcker. Det är tragiskt och helt ofattbart
Citera
2023-05-22, 00:01
Avslutad
Citat:
Ett annat barn har av misstag och på grund av brist på konsekvenstänk puttat henne och flickan har sorgligt nog fallit ner. Säkra källor inom räddningstjänsten.
Fy f***n vad tragiskt, typ av mobbing då alltså.
Citera
2023-05-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jess007
Den här lilla flicka på 10 år med så mycket skratt och glädje. Hon föll 10 meter och hennes hjärta stannade. Jag är nära för att jag är hennes pappas sambo. Det räcker. Det är tragiskt och helt ofattbart

Jag beklagar sorgen och chocken ni måste genomlida
Citera
2023-05-22, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Fy f***n vad tragiskt, typ av mobbing då alltså.

Nej dom har lekt vad vi hört. Barn gör så helt enkelt.
Citera
2023-05-22, 00:07
Avslutad
Citat:
Väldigt nära mig........och jag kan hantera allt..men sitt inte bakom din skärm och bara skriv vad som..utan hänsyn. Tänk om det var ditt barn, då hade du nog tänkt om en del

Mina inlägg var som du säkert kan läsa inte menade att vara hänsynslösa emot flickan eller den här händelsen i sig. Jag menade generellt att jag inte tycker att vi kan förbjuda barn ifrån att göra allt bara för att olyckor tyvärr händer ibland. Tragiskt men sant.

Beklagar sorgen om du är en anhörig.
Citera
2023-05-22, 00:07
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:

Är det sant att hon blev knuffad?
Så jävla hemskt 😞
Citera
2023-05-22, 00:09
Avslutad
Citat:
Jag lider med din sambo. Stackars man som får uppleva hans dotters död.
Frågan är vad du gör på flashback en svart dag som denna?
Ta hand om din sambo istället för att hänga här..
Citera
2023-05-22, 00:12
Avslutad
Citat:
Det är ingen invandrartät skola. Samma tak har barn sprungit på länge, i måååånga år. Detta är något alla i kommunen vet och har sett. Dock så vitt jag vet har de varit lite äldre barn än 10 tidigare.
Fast - hur ? kommer dessa upp på taket då ???
Äldre barn tidigare skriver du - har de någon typ av gömställe där uppe på taket eller - eller hur leker de och springer omkring där uppe på taket ................................. kl 20 på kvällen ???? ............. på en Söndag..
Senast redigerad av Massonite 2023-05-22 kl. 00:17.
Citera
2023-05-22, 00:15
Avstängd
otellos avatar
Usch, hoppas hon klarar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in