Citat:
Ursprungligen postat av
Snyggast.i.Speedo
Du "kan omöjligen stödja någon sida" och postar ändå rysk propaganda 24/7? Hur får du ihop den lögnen?
Du hade fått respekt i tråden om du stod för att vara en proryss och vill diskutera utifrån ryska perspektiv. Nu är du bara en i raden av patetiska lögnare som förstör tråden.
Om du avskyr krig, kan du redogöra vad du tycker om den ökände krigsförbrytaren och av Internationella Brottmålsdomstolen internationellt efterlyste Vladimir Putin?
Nu svarar jag inte för att du direkt svarat mig, men för att det du skriver som jag fetat är vanligt för många skribenter i tråden. Lite utvecklat så är en gnutta sans när man bedömer uppgifter som är uppenbart orimliga och de flesta gånger i ukrainsk favör något som gör att man är "en patetisk lögnare som förstör tråden".
En lögnare är någon som medvetet far med osanning. Det är en väldigt allvarlig anklagelse om man tar ordets betydelse på allvar, men i denna tråd verkar det vara synonymt med att vara av en annan uppfattning. Det är ett väldigt lågbegåvat sätt att använda uttrycket på som jag anser man ska vara försiktig med.
Att förstöra tråden kan man förstås göra på flera sätt, men att argumentera utifrån ett sammanhållet resonemang eller att föra fram för tråden alternativa hypoteser, liksom att logiskt ifrågasätta absolut påhittade uppgifter är väl snarast något som ökar läsvärdet. Men det är klart att om man ser tråden som ett "safespace" där syftet är att den ena tråddeltagaren efter den andra endast bekräftar Ukarainas självklara väg till stor seger, trots att väldigt lite tyder på detta, så okej, då förstår jag att du anser att det inlägg du citerat "förstör tråden".