Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Jag försökte förklara för dig att vid DEN FÖRSTA UNDERSÖKNINGEN, som gjorde okulärt med ”vanliga ögon”, så trodde man sig se magsäcksinnehåll i lungorna. Men sen gjorde man utökade undersökningar, i mikroskop, och fastslog att det inte var det. Det är därför det finns ett preliminärt protokoll och ett slutligt. Man ser nåt initialt som man bedömer som det ena eller det andra. Sen gör man fördjupade undersökningar och endera bekräftar den ursprungliga hypotesen eller kommer fram till nåt nytt. Den slutliga analysen är den som gäller och är rätt.
Om din läkare först bedömer att du nog inte har cancer men sen vid fördjupade undersökningar kommer fram till att tyvärr, du har cancer - vill du då ha cellgifter eller säger du ”Nej tack, vid din första undersökning kom du fram till att jag inte har cancer så jag avstår behandling”??
Ytterligare ett bludder bludder svar.
Jag erkänner att jag verkligen inte är nån expert på obduktion. Långt ifrån.
Men du påstår att en rättsläkare vid en preliminär obduktion kan skriva att det finns " rikliga mängder av magsäcksinnehåll i lungorna" utan att det finns det. För att senare i slut rapporten hävda att det inte gjorde det.
OM det inte fanns " rikliga mängder av magsäcksinnehåll i lungorna" vid den första besiktningen av kroppen, hur kan hon då skriva det i rapporten?????????? För att hon TRODDE det ??? Ja herregud.
Antingen har hon gjort ett gravt misstag eller så mörkar hon.
Innan du svarar. Har du belägg för att dina påståenden är riktiga? Har hon påstått att hennes första initiala undersökning var felaktig? Måhända är jag korkad, men jag fattar inte vart du vill komma.
Sen försöker du likna det vid att jag hade cancer. Men du vänder på frågeställningen.
Det hade väl i ärlighetens namn varit samma sak om läkaren FÖRST konstaterat att jag hade cancer. För att sen ändra sig till att jag inte hade det. För det är ju det hon gjort. Eller?