2023-05-17, 18:04
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
En rysk T55 ser ut att ha knäckt sin egen kanon. Så ryssen svetsade på en ny bara ovanpå haha. Ja nöden har ingen lag eller?
https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1658863015020621825

Vem vet?
Kanske handlar det om det ryska svaret på den tyska Geparden?
Senast redigerad av borriz 2023-05-17 kl. 18:08.
Citera
2023-05-17, 18:05
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Här handlar det inte demokratiska värderingar utan om reella hot mot Ryssland som man själv måste åtgärda.
Skitsnack. Nato skulle aldrig attackera Ryzzland, det vet både du och jag. Sluta jiddra.
Citera
2023-05-17, 18:05
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Varför ljuger du?

För att han skäms över det faktum att det är sant det som hände där.
Citera
2023-05-17, 18:15
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Nu när putin siktat in sig på Morgan Johansson känner jag att jag helt måste ompröva min negativa inställning till rysslands anfallskrig mot Ukraina. Det kan vara värt det!

Så nära, så jävla nära ryssarna gjorde en grej som blev bra. Men icke. Jävla klåpare.
Citera
2023-05-17, 18:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
Polen med flera länder vill inte ens köpa Ukrainas spannmål.

lite som att svensken inte vill köpa dansk gris eller tysk mjölk?

Citat:
Det kostar på att husera tusentals flyktingar som inte jobbar.

småpengar i sammanhanget. och flyktingar som flyr från krig ska givetvis mötas med i princip och efter förmåga obegränsade resurser.
Citera
2023-05-17, 18:19
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novakolia
Vem fan har utsett dig den som avgör vad som är sant eller inte? Du har din åsikt och jag min. Jag anser att det mesta tyder på att Bucha var en false flag organiserad av M16. Du får tro vad du vill men kalla mig inte lögnare. Snarare du som är vilseledd.
Vilket jävla trams!

Det finns inget som stöder din sjuka teori och bevisen finns ju i mängder från övervakningskameror, mobilkameror, vittnen mm.

Utredningen har redan samlat tusentals bevis mot ryssarna.

Äckel som försvarar eller försöker sprida desinformation om händelsen borde åtalas!
Citera
Avstängd
Citat:
Vem fan har utsett dig den som avgör vad som är sant eller inte? Du har din åsikt och jag min.
Tål inte dina känslor dagsljus så kanske det är bättre att hålla dem försigsjälv.....

Citat:
Jag anser att det mesta tyder på att Bucha var en false flag organiserad av M16
vad fan är m16?

Citat:
Du får tro vad du vill men kalla mig inte lögnare. Snarare du som är vilseledd.

Hade du inget bevis?

Jadu, då är du väll en lögnare enligt egen utsago, helt i sin ordning med andra ord... vatnik
Citera
Medlem
ReijoHervonens avatar
UAF har gått fram norr om Bakhmut.

- Ukrainian forces have advanced near Dubovo-Vasylivka and its surroundings north/north west of Bakhmut.
https://twitter.com/NOELreports/status/1658867362748067840?cxt=HHwWgMCz4fnEvYUuAAAA
Citera
2023-05-17, 18:20
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Vem fan har utsett dig den som avgör vad som är sant eller inte? Du har din åsikt och jag min. Jag anser att det mesta tyder på att Bucha var en false flag organiserad av M16. Du får tro vad du vill men kalla mig inte lögnare. Snarare du som är vilseledd.
Klart att man kan kalla dig lögnare när du går emot alla seriösa aktörer som granskat Butja och kommit fram till att ryzzen begått grova krigsbrott.
Vi har fakta varför vill du inte ta in fakta?
Citera
2023-05-17, 18:21
Medlem
Citat:
Han är svensk...redan där har hans rättigheter stigit över 90% rättighet...utefter detta så är han dessutom civiliserad...så där kan du lägga till 8% till. Sedan så uttrycker han sig med fakta bakom sina uttalanden....lägg till ytterligare 1%. Den resterande procenten är i skuggorna endast för att han är SVENSK nog till att FÖRSTÅ att där måste lämnas en viss marginal till dumheterna.
= Självklart har han inte bara rätten utan dessutom delar med sig utav den till sådan som dig som har saknat den sedan du blev utskiten med snea öron efter dina andra 6 bröder. Varför fråga om något så självklart?
Citera
2023-05-17, 18:23
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
UAF har gått fram norr om Bakhmut.

- Ukrainian forces have advanced near Dubovo-Vasylivka and its surroundings north/north west of Bakhmut.
https://twitter.com/NOELreports/status/1658867362748067840?cxt=HHwWgMCz4fnEvYUuAAAA

Det är bara rykten men de finns påståenden om att man även avancerat i själva Bakhmut
Citera
2023-05-17, 18:24
Moderator
OYs avatar
Diskutera Butja i den här tråden

--> Butja - Ukrainas Srebrenica?

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto