Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-17, 07:14
Medlem
Vem vinner då? Jag lägger mina mynt på Oskar eller Dennis.
2023-05-17, 08:03
Medlem
greta75s avatar
Senast redigerad av greta75 2023-05-17 kl. 08:32.
2023-05-17, 08:11
Medlem
greta75s avatar
Senast redigerad av greta75 2023-05-17 kl. 08:52.
2023-05-17, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
2023-05-17, 08:22
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

2023-05-17, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
2023-05-17, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Nån som vet varför Dennis inte har vårdnad om sina barn? Detaljer?

Undrar samma! Han verkar ju vara vettig, känns som att det krävs mycket för att bli av med vårdnaden... typ drogmissbruk, misshandel eller så. Men han kanske avsagt sig vårdnaden själv, eller haft nån riktigt nasty skilsmässa typ?
2023-05-17, 08:41
Medlem
Vem kunde ana att även Dennis var rejält gubbsjuk.. helvete va pinsamt att se hans trånande och klängande på Carro
2023-05-17, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Det känns inte som att de har velat lägga så stor budget på gränslandet. Det kostar nog en del att fixa de där hinderbanorna. Tänk dig alla som ska tillverka hinderbanorna, frakta och sätta upp allt på plats. sen ska man ha sjukvårdspersonal på plats och allt möjligt.
Och det där med mynten gjorde de med flit för att sätta Carro i en jobbigt situation, jag skulle snarare vilja se mer sånt.
Men ja visst, jag förstår vad du menar.

Varför ha gränslandet när det blir lite slantsingling över tävlingarna. Skit i det hellre.

Appråpå kostnaden lyckas de få till mycket bättre tävlingar i mästarnas mästare med mycket simplare set up
Senast redigerad av grobiankungen 2023-05-17 kl. 09:01.
2023-05-17, 09:04
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Varför ha gränslandet när det blir lite slantsingling över tävlingarna. Skit i det hellre.

Gränslandet är viktigt för att ha en samlingsplats för folk som kan kastas tillbaka till tävlingen vid behov. Man glömmer inte covidsäsongen där halva gänget tvingades lämna. Folk kan hoppa av när som helst och då är det praktiskt att ha en pool av människor att plocka in.

Skapar väl gissningsvis 30% mer TV-tid som ger reklamintäkter.

Men håller med om att gränslandet i år INTE har vart intressant. Men ändå kollar jag.

Tävlingarna har vart riktigt budget, håller med. Men tycker inte de är så roliga i Robinson heller. Tror jag har tröttnat på lektävlingar i största allmänhet tyvärr.

Roligaste tävlingen var "Bäst i test" som Alva vann.
Senast redigerad av greta75 2023-05-17 kl. 09:09.
2023-05-17, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illerjuice
Undrar samma! Han verkar ju vara vettig, känns som att det krävs mycket för att bli av med vårdnaden... typ drogmissbruk, misshandel eller så. Men han kanske avsagt sig vårdnaden själv, eller haft nån riktigt nasty skilsmässa typ?
Om man är ogift och har barn krävs en aktiv anmälan om man vill ha delad vårdnad. Om man i det läget känner sig som en ganska värdelös och känslomässigt dåligt utrustad förälder så kanske man släpper den diskussionen. Så det enda som krävs för ”att bli av med vårdnaden” är att man inte anmäler att man vill ha den.

Min gissning är att Dennis inte var mogen att vara pappa och tog en springnota. Han känns ärligt talat inte särskilt mogen för det än idag. Han behöver förmodligen hjälp med att reda ut sitt eget ”barn-Dennis” inom sig innan han blir vuxen. Det är det lilla barnet som gör sig påmint när han gråter i sin ensamhet. Det positiva är att han verkar vara på väg mot att faktiskt våga öppna dörren till garderoben där den lilla killen har suttit inlåst ganska länge.

Det är den rädslan och barndomstraumat som vissa homofober tolkar som en dold homosexualitet, denna fobi borde de i sin tur försöka bearbeta på något sätt. Om en liten och rädd kille i en vuxen mans kropp väcker ens tankar på homosexualitet så har man förmodligen inte nåt så långt i sin egen självbild som vuxen man. De värsta homofoberna brukar vara finniga 15-åringar som inte riktigt har landat i sig själv.
2023-05-17, 09:40
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illerjuice

Tänker också att det kan va drogerna, man kan ju nästan hoppas det av alla mer hemska alternativ det kan vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in