Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Känns som Let's Dance inte alls har samma popularitet längre. Rätt urvattnat må jag säga. Samma teman år efter år; hylla en dans till någon som betytt mycket, Disneytema, filmtema o s.v. Snart bara b och- c-kändisar som medverkar.
Behövs något nytt.
Var betydligt mer drag i den här tråden tidigare år, så ska man gå efter den så börjar populariteten falna.
Men TV4 fattar ju aldrig när det är dags att lägga ner ett program utan ska behålla status quo.
Samma sak med Masked Singer, trodde de skulle ge sig efter två säsonger när deltagarna ändå blir avslöjade på nätet.