Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Och varför i hela fridens namn skulle jag skriva det på det viset du tyckte att jag skulle göra? Verkar det som att jag sitter på ett jävla kontor och skickar ut wikipedialänkar eller?
Nej du, jag skrev som jag skrev det och det var och är uppenbarligen tillräckligt för att både du och andra skulle förstå. Eftersom att både din kalkyl som andras jävla gnag om Storm Shadow är som hämtad från en dagstidning (eller wikipedia) läst av en som fan inte ens kan skilja på en nyårsraket och en metatablett. Sedan så kan jag upplysa dig om att vårat (mitt och de mina INTE hade svarat dig så vänligt som jag gjorde. Du har någon sorts snedvriden uppfattning om att man diskuterar ihjäl sin omgivning ända tills den antingen självdör eller tager livet av sig. Diskuterar gör man om man har blivigt olyckligt gift eller får betalt för det, annars ägnar man sin tid betydande saker istället, eller åtminstone diskuterar saker som DE ÄR och inte hur de kunde varit "om jag bara fick lov att hålla låda ett tag". Slösa inte på vårat syre i onödan.
Hade du haft en jävla aning om Storm Shadow SYSTEMET (560km är även det FEL), så hade du inte sittit här och framfört DINA hittepå om hur dessa kommer påverka Ukrainas möjligheter i krigsföring.
Inte heller hade du suttit och lagt upp det som om att det är betydande eller ej för Ukraina att just DU lärt dig klicka på länkar eller "diskutera" som en disktrasa utan vatten närheten.
Helt enkelt så skulle jag EGENTLIGEN istället förklara för dig hur man diskuterar saker utifrån RIKTIGA analytiska situationer, men eftersom att varken är ONT eller ger mig betalt så låter jag ju såklart bli det tills du åtminstone lärt dig knyta skorna på egen hand. Kardborreband fungerar inte bra på fältet private Psychicsailor.
Inget utav dina analyser renderar i NÅGOT matnyttigt för dem här som vill veta vad som händer i kriget just nu, så vad du har för övertro på din egna förmåga att analysera sönder både dig själv och din omgivning borde och skall stanna hos dig själv eller i tråden för outexaminerade relationskuratorer.
Rätta inte mig nästa gång ok, eller gör det åtminstone inte förrän du själv har ett par vingar eller något att tillföra ämnet för tråden - den PÅGÅENDE konflikten i UKRAIANA.