2023-04-03, 21:54
Medlem
Run3s avatar
Martin pratade i torsdags om att han skickar flest bilder på sina barn till dessa tjejer https://m.facebook.com/photo/?fbid=590315306247003&set=ecnf.100058056158831. Och han "vet inte varför". Och han vill att de ska vara barnets gudföräldrar, trots att de aldrig har träffat barnet.

🤡
Citera
2023-04-18, 16:26
Medlem
Run3s avatar
AMK Morgon 17 april.
Gäster: Jack Moy, Sebastian Järpehag, ...

DELETE. Är det någon jag inte orkar lyssna på så är det Jack Moy. Sebastian Järpehag är inte något vidare kul heller. Skippar detta avsnittet.
Citera
2023-04-18, 17:24
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
AMK Morgon 17 april.
Gäster: Jack Moy, Sebastian Järpehag, ...

DELETE. Är det någon jag inte orkar lyssna på så är det Jack Moy. Sebastian Järpehag är inte något vidare kul heller. Skippar detta avsnittet.

Ja vad är grejen. Martin verkar ha en fetisch för musikertjejer och unga snygga killar hellre än roligt folk.
Jag lyssnar på AMK enbart för att få höra komiker eller typ komiker ha ett underhållande samtal. Det är ju USP för AMK. Inte musikgäster och skit.
Citera
2023-04-21, 15:08
Medlem
Lonlines avatar
Helvete vad denna podd går på tomgång!
Samma gäster, kolla på youtube och lite dålig musik på det.
Citera
2023-04-27, 13:34
Medlem
Run3s avatar
Podd 26 april. Jack Moy är med. Raderade avsnittet direkt.

Podd 27 april. Artist var med efter pausen. Trååååkigt.
Citera
2023-04-27, 20:39
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Podd 26 april. Jack Moy är med. Raderade avsnittet direkt.

Podd 27 april. Artist var med efter pausen. Trååååkigt.
Tack för heads up. Man lär hoppa över avsnitten helt och inte påbörja lyssning eller markera som spelat för att säkerställa att statistiken visar att kassa gäster = färre lyssningar.
Citera
2023-04-27, 20:51
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Tack för heads up. Man lär hoppa över avsnitten helt och inte påbörja lyssning eller markera som spelat för att säkerställa att statistiken visar att kassa gäster = färre lyssningar.
Vet inte om det fungerar. Beror nog var man lyssnar i sådana fall. Men jag laddar ner alla avsnitten automatiskt, och jag tror att det bara är antalet nerladdningar som är den statistiken som Martin får. Så i mitt fall ser han ingen skillnad på ett Jack Moy-avsnitt jämfört med ett annat.
Citera
2023-05-02, 23:28
Medlem
Maglors avatar
Gillar ändå att thapper försöker jobba in lite fopollsgubbar från tuttouniversat. Tycker Josip ladan varit rolig när han varit med.
Citera
2023-05-11, 22:00
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Helvete vad denna podd går på tomgång!
Samma gäster, kolla på youtube och lite dålig musik på det.

Exakt min tanke den senaste månaden! Eller kanske längre...
Fan vad det trampas vatten. Känns som att det med nöd och näppe är ett bra avsnitt (sammanlagt) per vecka...
Detta, TROTS reklamintäkter. Pengarna rullar in, men ingen gäst får betalt ens i frukost...
Citera
2023-05-11, 22:05
Medlem
st33rs avatar
Ja det känns så dött och oengagerat sista månaderna att man man nästan börjar ser tiden då "impro-gänget" var med i var och varannat avsnitt , och Clara tjatade om olika tokigheter i "kollektivet" osv - som en guldålder

Det känns inte längre som om deltagana är av samma tighta hungriga gäng - utan som allt skingrats och därmed också att luften gått ur atmosfären. Därför får Soneby ta in trista typer utanför komikervärlden. "Jack Moj", killen som tjatar om att han jobbar med att klippa tv, den där fotbollsintresserade killen...urk
Senast redigerad av st33r 2023-05-11 kl. 22:07.
Citera
2023-05-11, 22:32
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Ja det känns så dött och oengagerat sista månaderna att man man nästan börjar ser tiden då "impro-gänget" var med i var och varannat avsnitt , och Clara tjatade om olika tokigheter i "kollektivet" osv - som en guldålder

Det känns inte längre som om deltagana är av samma tighta hungriga gäng - utan som allt skingrats och därmed också att luften gått ur atmosfären. Därför får Soneby ta in trista typer utanför komikervärlden. "Jack Moj", killen som tjatar om att han jobbar med att klippa tv, den där fotbollsintresserade killen...urk
Eller tjejen från Linköping (tror jag) som åker tåg typ 2 h på morgonen bara för att vara med i AMK, som är med varje vecka trots det... Vet inte ens varför hon är med, hon verkar rätt average
Citera
2023-05-11, 22:42
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Citat:
Eller tjejen från Linköping (tror jag) som åker tåg typ 2 h på morgonen bara för att vara med i AMK, som är med varje vecka trots det... Vet inte ens varför hon är med, hon verkar rätt average
Annat ljud i skällan är det i Facebookgruppen. Där är de favoriterna. Och det är väl den enda feedbacken som Martin lyssnar på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in