Citat:
Ursprungligen postat av
Insynsrapportering
Ja du missade ironin i inlägget där jag nämnde Andrew Tate va? Jag som tyckte att jag gjorde det hela lite för overtydligt, men det förvånade inte att du missade den. Eller är du bara desperat efter att hugga till med nått för att det gör så ont i Amandahjärtat?
Sorglig efterhandskonstruktion att skylla på ironi, kan du inte bättre?
Men jag förstår att du inte vill stå för det, det ÄR pinsamt.
Som vanligt kan du, likt din kompis Greta, inte bemöta argument heller.
Christina var kass på tävlingarna men det hade du såklart inte koll på.
Det är ju bättre att hänga här hela dagarna än att faktiskt kolla på samma program som vi andra gör
Ej heller något svar på ifall inte Dennis d y eller Oskar snackade skit inför Alva och Carro med din "logik" också i så fall.
När Amanda gör det = skitsnack.
När Oskar, Dennis d y eller vem som helst annars gör det utom objektet för din besatthet = helt normala samtal.
Sen handlar det inte om att "bli triggad av att någon har en annan syn" utan det handlar om att dina inlägg karaktäriseras av rena lögner, även om mig. Hela tiden ska du kringgå all form av logik, sanning osv. Sen får man inte lov att reagera på det för då kommer ännu mer skit från ditt håll.
Så låt oss avrunda med att - med din logik - göra svart till vitt och säga att
Dennis d ä är i fin fysisk form, har stark självkänsla och är inte alls egoistisk
Pernilla är den snyggaste kvinnan på ön, kanske i hela världen
Chris är absolut inte bög och dessutom är han väldigt trevlig, rak och ärlig. En person man ser upp till
Erik/Marcus/Amanda är svagast av alla, helt värdelösa och, framförallt, fula
Christina är starkast och bryr sig inte alls om sina naglar
Carro ger ett bildat och intelligent intryck, särskilt när hon pratar
Over and out.