Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-10, 22:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Gränslandet:

2023-05-10, 22:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Söndagar är så spännande, OMG vem röstades ut i Ö-rådet?
Aha, men vad spelar det för roll, dom kommer ju till gränslandet det där är bättre, mer mat och lugn och ro och sen får dom komma tillbaka med massa amuletter.
Går inte ta detta skitprogram på allvar.

Och öråden är så jävla förutsägbara. Det är ingen som ens försöker bryta tjejpakten. Nej, Tv4 borde lägga ner Robinson för det är uppenbart att de inte klarar av det. Lämna över till SVT istället. Robinson är det enda de har gjort bra.
2023-05-10, 22:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Ja men temat hade ju varit bra OM dom nu faktiskt var helt ihop i 3-5 dagar. Nu så tror jag dom endast är det när produktionen vill för att som sagt skapa tv, men annars är dom fria.
Så att stå å fnittra om vem man vill sitta ihop med för man ska behöva skita tsm blir så löjligt då dom uppenbarligen får byta kläder när dom vill tex.

Så Anders borde ha kommit med en una med lappar i med deras namn sen parat ihop dom efter vad dragningen ger. Hade skapat drama, irritation och kanske ev bildat nya pakter då dom inte kan prata med varandra inför ett öråd. Så själva idén är bra men fallerar fullständigt.

Som allt Tv4 gör. De klarar inte av att göra det spännande hur mycket de än försöker.
2023-05-10, 22:19
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Ja du missade ironin i inlägget där jag nämnde Andrew Tate va? Jag som tyckte att jag gjorde det hela lite för overtydligt, men det förvånade inte att du missade den. Eller är du bara desperat efter att hugga till med nått för att det gör så ont i Amandahjärtat?
Sorglig efterhandskonstruktion att skylla på ironi, kan du inte bättre?
Men jag förstår att du inte vill stå för det, det ÄR pinsamt.

Som vanligt kan du, likt din kompis Greta, inte bemöta argument heller.
Christina var kass på tävlingarna men det hade du såklart inte koll på.
Det är ju bättre att hänga här hela dagarna än att faktiskt kolla på samma program som vi andra gör
Ej heller något svar på ifall inte Dennis d y eller Oskar snackade skit inför Alva och Carro med din "logik" också i så fall.
När Amanda gör det = skitsnack.
När Oskar, Dennis d y eller vem som helst annars gör det utom objektet för din besatthet = helt normala samtal.

Sen handlar det inte om att "bli triggad av att någon har en annan syn" utan det handlar om att dina inlägg karaktäriseras av rena lögner, även om mig. Hela tiden ska du kringgå all form av logik, sanning osv. Sen får man inte lov att reagera på det för då kommer ännu mer skit från ditt håll.
Så låt oss avrunda med att - med din logik - göra svart till vitt och säga att
Dennis d ä är i fin fysisk form, har stark självkänsla och är inte alls egoistisk
Pernilla är den snyggaste kvinnan på ön, kanske i hela världen
Chris är absolut inte bög och dessutom är han väldigt trevlig, rak och ärlig. En person man ser upp till
Erik/Marcus/Amanda är svagast av alla, helt värdelösa och, framförallt, fula
Christina är starkast och bryr sig inte alls om sina naglar
Carro ger ett bildat och intelligent intryck, särskilt när hon pratar

Over and out.
2023-05-10, 22:24
Medlem
Ja, lol…Carros obildning och låga intellekt är en plåga att ta del av. Hon gillade ”viol”-spelandet i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Det är ju bättre att hänga här hela dagarna än att faktiskt kolla på samma program som vi andra gör
Ej heller något svar på ifall inte Dennis d y eller Oskar snackade skit inför Alva och Carro med din "logik" också i så fall.
När Oskar, Dennis d y eller vem som helst annars gör det utom objektet för din besatthet = helt normala samtal.

Sen handlar det inte om att "bli triggad av att någon har en annan syn" utan det handlar om att dina inlägg karaktäriseras av rena lögner, även om mig. Hela tiden ska du kringgå all form av logik, sanning osv. Sen får man inte lov att reagera på det för då kommer ännu mer skit från ditt håll.
Dennis d ä är i fin fysisk form, har stark självkänsla och är inte alls egoistisk
Chris är absolut inte bög och dessutom är han väldigt trevlig, rak och ärlig. En person man ser upp till

Over and out.
2023-05-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ja, lol…Carros obildning och låga intellekt är en plåga att ta del av. Hon gillade ”viol”-spelandet i alla fall.

Jag hörde också att hon sa viol, hade varit häftigt om han kunde spela så på en viol.
2023-05-10, 22:37
Bannlyst
Citat:
Läs den en gång till och tänk på vad det är jag svarar på så kommer nog pollenet trilla ner även för dig.
Citat:

Over and out.
Du har ju verkligen tappat det Till skillnad från dig så har jag inga gudar där inne. Jag är helt säker att alla därinne har valts ut pga olika psykiska åkommor (diagnoser) och alla är knepiga på sitt sätt. Produktionen för Robinson är för dyr för att riskera att tittarsiffrorna sjunker genom att ta in "normala" människor, att du inte kan förstå den grejen säger en hel del om dig.
Jag vet att det som känns igen känns ofta mer normalt men bara för att du relaterar till en som matchar dina diagnoser så betyder det inte att hon är normal och bra.. fattar du? Det är tvärtom. Hon är en av de värsta beroende på hur man ser det och vilken beteende man värderar minst.

Det är så uppenbart också hur lätt du kan fantisera ihop vadsomhelst när du känner dig tillräcklig desperat att skydda din fantasivärld. Som sagt, jag tycker det är fascinerande.

Bara en fråga, gjorde det för ont i dig att ta med hela mitt inlägg i ditt svar? Jobbigt för dig om den skulle synes mer va?
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-10 kl. 23:36.
2023-05-10, 22:54
Medlem
ojojoj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag hörde också att hon sa viol, hade varit häftigt om han kunde spela så på en viol.
Viol är ju faktiskt ett instrument, men det var förstås en fiol killen spelade
2023-05-10, 23:05
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Violin heter det på engelska, men går på svenska också.
2023-05-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3

Viol är en blomma.
2023-05-11, 00:02
Medlem
Rykten säger att det är Dennis som tar hem Robinson. Ingen aning, svårt att tro det, men intressant/kul att höra kommentarer här om ryktet/påståendet (?). Vafals talar för honom, svårt att förstå om ryktet visar sig stämma.
2023-05-11, 00:15
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Bara en fråga, gjorde det för ont i dig att ta med hela mitt inlägg i ditt svar? Jobbigt för dig om den skulle synes mer va?
Jag svarar på din fråga sen har jag inget mer att tillägga:

Vad skulle vara jobbigt?
Alla kan se ditt ordinarie inlägg om de vill.
Jag kortar ofta ner de ursprungliga inläggen i mina svar för att det inte ska bli alltför mycket text tillsammans med det man själv skriver.
Inga konstigheter, vanligt förekommande här.
Varför behöver all din text stå kvar? Det är ju ändå bara samma rundgång som du kör hela tiden.
Du kan vara helt lugn, det är ingen risk att något väsentligt gått förlorat...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in