Jo tack, Bredsand är ett av områdena jag aldrig stannar bilen i.
Finns iofs svenskar som bor där men många av dom är oftast pensionärer eller så är det pundare.
Njae. På bilden ser det ut att gälla strandparken, som är en bostadsrättsförening med svindyra lägenheter. Mest pensionärer som bor i dem. Bilden ser ut att vara fotad från butikens håll, men jag är lite osäker på den punkten.
Bredsand är ett nedgånget område med förvisso en hel del bostadsrätter. Andra "miljonprogram" av samma snitt är Granlo, Korsta och Nacksta men betydligt fräschare och närmare stan. Sen finns det delar av Bredsand som har hyresrätter och en massa invandare, men det verkar inte gälla de områdena i detta fall. Edit: kanske för tidigt att säga vad det rör sig om för område.
Senast redigerad av Regeringsbildare 2023-05-08 kl. 10:03.
Njae. På bilden ser det ut att gälla strandparken, som är en bostadsrättsförening med svindyra lägenheter. Mest pensionärer som bor i dem. Bilden ser ut att vara fotad från butikens håll, men jag är lite osäker på den punkten.
Kan de finnas knarkare och nysvenskar som bor där också förutom välbeställda pensionärer?Soclägenheter migrationslägenheter osv?
Verkar vara samma adress där det nyss hände något dvs Strandvägen 9 eller 11.
Polisen står mitt emellan så svårt att avgöra vilken av portarna det gäller.