2023-05-06, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
224 är en självgod falsk obotlig jävel. Langa cigg och byta mot avsugning av det han tror är en 14-årig flicka. Vet någon vad gäddan jobbar med i dag?

Lagerarbetare står det på linkedin, om det är han... Ovanligt efternamn.

Fyfan för att vara barn och träffa den snedögda jäveln i hans mörktonade bil.
Lär lukta runk och rök där inne. Fy satan, så ska han sätta på baaaarn där i.. nä, han får skaffa sig ögonlapp och nytt jobb tror jag.
Citera
2023-05-06, 17:54
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Lagerarbetare står det på linkedin, om det är han... Ovanligt efternamn.

Fyfan för att vara barn och träffa den snedögda jäveln i hans mörktonade bil.
Lär lukta runk och rök där inne. Fy satan, så ska han sätta på baaaarn där i.. nä, han får skaffa sig ögonlapp och nytt jobb tror jag.

Han är väldigt fackligt engagerad och representerar alla sina kollegor vid förhandlingar. Tror det förtroendeuppdraget blir svårt att upprätthålla nu. Det kan nog kallas till förhandling kring hans anställning också, men den här gången får han sitta på andra sidan bordet med skam i blick.
Citera
2023-05-06, 19:32
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Om rektorn slaggar i en etta i Rågsved är nog separationen ett faktum. Ingen bor där frivilligt. Han var inte gift innan heller, sambo väl? Tack för uppdateringen och rebusarna chowie!
Rågsved var ett skämt! Har ingen aning var han bor!
Citera
2023-05-06, 20:07
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Undrar om självmordstankarna återkommer 🤔
Självmordsförsök ligger nog närmare just nu...
Citera
2023-05-06, 20:20
Avslutad
Sista gäddan, snedögde-Taffsa-barn-på-fittan-peddots fru har precis uppdaterat en status där hon skriver att Hennes värld rasat djupare än hon kunnat ana igår vid 23tiden.
Citera
2023-05-06, 20:37
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han är väldigt fackligt engagerad och representerar alla sina kollegor vid förhandlingar. Tror det förtroendeuppdraget blir svårt att upprätthålla nu. Det kan nog kallas till förhandling kring hans anställning också, men den här gången får han sitta på andra sidan bordet med skam i blick.

Ibland undrar man om folk har förtroendeuppdrag som täckmantel.

De värsta individer som jag stött på i yrkeslivet har varit fackliga höjdare.

Att unga tjejer tigger cigg ser man titt som tätt. Och här såg nu denne man sin chans.

Synd om frun, som verkar fin. Hon får nu en uppsjö styrkekramar.

Åker mannen ut lika fort som snubben med badtunnan? Går det åt helvete med äktenskapet?

Trodde först omslagsbilden på FB var vald med maken i åtanke, men den var från en semesterresa för länge sedan.

Hellre Elefantfisk med koriander än Gäddmobil med tonade rutor, som Dumpen-ordspråket lyder.
Citera
2023-05-06, 20:58
Avslutad
Citat:
Sista gäddan, snedögde-Taffsa-barn-på-fittan-peddots fru har precis uppdaterat en status där hon skriver att Hennes värld rasat djupare än hon kunnat ana igår vid 23tiden.

Länk?
Citera
2023-05-06, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Länk?

Facebook. Sök på gäddans namn så hittar du frugan i nått inlägg.
Citera
2023-05-06, 21:24
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Facebook. Sök på gäddans namn så hittar du frugan i nått inlägg.

Det var en intressant omslagsbild på fruns FB.

Nu har han en ny story att berätta: "Från speltorsk till dumpengädda -- hur jag reste mig och föll igen".

Hur går det för professorsgäddan, förresten? Är paketet peer reviewat?

Kommer festskrifter och boksamarbeten fortsätta att se tryck?
Citera
2023-05-06, 21:49
Medlem
Är trög, sorry. Men hittar inte gädda 124. Mottager med stor tacksamhet dennes namn via PM. Gärna också hur man hittar hans Facebook. Dvs om det är ngn speciell bild som profilbild att leta efter
Citera
2023-05-07, 13:31
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Självmordsförsök ligger nog närmare just nu...
Ge honom en pistol så skjuter han sig säkert!
Vilken idiot! Perkele vad fan är det han tror? Att en 14-åring vill suga av tomten medans han tafsar på fiffin o får känna på brösten i utbyte med 4pkt cigaretter.
Måste var helt insnöade o ha en skev självbild.
Det värsta är att dom verkar finnas i tusental!
Jag tycker inte det hade varit konstigt med tvångskastrering på person som uppvisar detta snedvridna tändningsmönster!

Bra jobbat Dumpen!!
Citera
2023-05-07, 16:31
Medlem
sandyhells avatar
Citat:

"Igår vid 23-tiden rasade min värld djupare än jag trodde va möjligt.
Jag önskar att du frågar mig istället för att tissla och viska bakom min rygg."
Hennes man har fångats av dumpen och nu tisslas det och tasslas det om dem. Stackars fru!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in