2023-05-06, 13:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Rebus på gädda 224.

Förnamn. Samma namn som spelar Ove från Solsidan.
Efternamn. Liknande som skådespelerskan De Armas.
Ta bort a i slutet och lägg till u fast ta inte med De innan.
Födelseår. 1971.

Citat:
Ursprungligen postat av A.Timell
#224 Ordförande i Spelberoendes riksförbund

Han verkar ha bytt ett spelberoende mot ett sexmissbruk. Summan av lasterna är konstant som man säger. Synd om hans fru just nu, som än en gång får känna sig sviken och skämmas.

Gillar hans springstil
Citera
2023-05-06, 14:04
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Han har tagit sig upp från botten och i dag är Alaforsbon ordförande i spelberoendes riksförbund. – Skammen var enorm och jag hade självmordstankar, berättar han.

Från ett intresse som skapar skam och ångest till ett annat. Kanske får vi se honom ta sig upp från botten ännu en gång och kanske tillochmed bli ordförande för Gäddornas revansch i samhället (GRIS)?
Citera
2023-05-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Gillar hans springstil

Gentlemen don't run.
Citera
2023-05-06, 14:16
Medlem
Senaste paddan Flintstone som springer iväg som en rullande badboll är så jävla ful så man undrar om hans fru har fel inställd skärpa på sina glasögon
Citera
2023-05-06, 14:39
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hoppas den stackars kvinnan lämnat för länge sen! Vilket jävla as.
Tack vare Dumpen så får frun veta vad mannen håller på med.
Hon är värd en bättre man.
Citera
2023-05-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Har du källor på dessa påståenden?

Har pratat med två trovärdiga källor i samma område ja.
Citera
2023-05-06, 15:36
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vilket jävla svek mot kvinnan som stod vid hans sida hela tiden och hjälpte honom med ekonomin och med spelmissbruket. Som tack så är han otrogen och vill våldta ett barn. Fy fan vilken jävel. Hoppas verkligen att den stackars tjejen lämnar han omgående.

Ja, han förtjänar inte henne. Hon är över hans liga utseendemässigt och hon verkar väldigt trogen och stöttande som partner. Kanske t.o.m så stöttande att hon kommer försöka hjälpa honom upp från det här också, men det hoppas jag inte. Hon är värd att få ett bra liv utan att behöva bära en idiot på sina axlar hela livet.

Åker den här gäddan ut ur huset så är min gissning att han loggar in på spelsajter igen samma dag. Det kommer bli hans flykt från all den här ångesten. Så hoppas hans fru redan tagit kontroll över gemensamma konton och tillgångar.
Citera
2023-05-06, 15:38
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Hur vanligt är det att vuxna män tänder på 13,14 åringar??? Jag gör det inte och jag hoppas verkligen att ingen jag känner gör det heller

Det är nog väldigt vanligt beroende på hur de ser ut. Om det är en 14-åring med ett väldigt ungt utseende så handlar det nog inte om särskilt många.

Om 13-14-åringen däremot ser ut som 17-18 så är det förmodligen väldigt vanligt.
Citera
2023-05-06, 15:47
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han verkar ha bytt ett spelberoende mot ett sexmissbruk. Summan av lasterna är konstant som man säger. Synd om hans fru just nu, som än en gång får känna sig sviken och skämmas.

Gillar hans springstil
Undrar om självmordstankarna återkommer 🤔
Citera
2023-05-06, 16:18
Medlem
224 är en självgod falsk obotlig jävel. Langa cigg och byta mot avsugning av det han tror är en 14-årig flicka. Vet någon vad gäddan jobbar med i dag?
Citera
2023-05-06, 16:36
Medlem
Nån som vet vad elfsborgsgäddan gör idag, bor kvar i borås?
Citera
2023-05-06, 17:38
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
224 är en självgod falsk obotlig jävel. Langa cigg och byta mot avsugning av det han tror är en 14-årig flicka. Vet någon vad gäddan jobbar med i dag?
Han var riktigt sinnesslö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in