2023-05-04, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Trazke jag fullkomligen älskar din hybris sluta aldrig

Hybris och hybris. Jag beskriver verkligheten utan att ta hänsyn till deltagarnas känslor. 😜

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Lyssna trazke, jag blir äldre och äldre och minnet är inte vad det brukade vara. Tycker du tar till en jäkligt otrevlig ton just nu.

Mmm, det var just AIKarna jag menade där.

Det där är svagt! Jag är ju för satan ännu äldre! Att du dumpar detta på mig är respektlöst mot dom äldre. 😜
Citera
2023-05-04, 18:18
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Hade du höga förväntningar på de fetade? Är det inte rimlig prestation från rimliga hyllan ?
Rimliga prestationer i en sån här klappkass säsong? Knappast. Hade högre förväntningar på hela laget men poängen är att det enda nyförvärvet som faktiskt fått godkänt är Modesto i övrigt är det dystert.
Citera
2023-05-04, 18:58
Medlem
Läste nyss att Göteborg verkar vara intresserade av Pa Konate, hans kontrakt i Bulgarien går ut i sommar, kanske bättre dom värvar målskytt.
Citera
2023-05-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Rimliga prestationer i en sån här klappkass säsong? Knappast. Hade högre förväntningar på hela laget men poängen är att det enda nyförvärvet som faktiskt fått godkänt är Modesto i övrigt är det dystert.
Det här med prestation är svårt, enligt TS, så är AIK i top-4 avseende xG, näst högst på bollinnehav och tar man bort Norrköping så släpper man in 0.5 mål per match.

Det är ingen tröst när bollen inte sitter, men kanske en orsak till tålamod med betyget.
Citera
2023-05-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Magashy och Faraj såg (ser) jag oro för. Var glad att slippa argentinaren men ogillade dessa nya hot.

Vad har hänt med Fischer?
Vad menar du. Han håller väl på att komma in i spel. Har haft tre-fyra lägen som borde bli mål, när Hammarby har självförtroende och form.

Självförtroende behövs dock i hela laget, kommer inte resultaten och lite medstuds så kommer det ta tid. Igår gick en i stolpen och en i ribban som en bättre dag går in.
Citera
2023-05-04, 20:52
Medlem
laddkingens avatar
sen trådens guru trazke slog vad om att bp tar under 10 p hela säsongen så har dom gått från toksist till bästa 08 lag

det är inte bara sjukt utan helt sonko
Citera
2023-05-04, 20:55
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
HUR kan vi vara favoriter enligt bolagen imorgon. Vi vinner aldrig på bortaplan och dessutom inte med nuvarande form. Sigurdsson x2 och 1-3 torsk, där har ni det.

Som sagt. Lägg ner detta fuskbygge.
Citera
2023-05-04, 21:02
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Grejen är att det blir färre och färre positioner där MFF har lika bra spelare som Häcken nu när Larsen och Fridriksson exploderar. Två spelare som tidigare var våra svaga kort men nu är helt grymma.

Målvakt och central anfallare är bättre i MFF. Det är allt nu.
Kommer ni lyckas behålla Larsen ? Lånet är väl enbart till sommaren?

Tror du fortfarande att BP tar under 10 poäng denna säsong?
Citera
2023-05-04, 21:02
Medlem
I helgen är det målglada Malmö mot deras raka motsats AIK.

Hur kommer det sluta?
Citera
2023-05-04, 21:03
Medlem
Är det ovanligt många matcher med målrika överkörningar i år?

Elfsborg - BP 5-0
Häcken - Sirius 4--1
Malmö - Hammarby 4 -2
Häcken - Djurgården 4-1
Elfsborg - Halmstad 6-1
Varberg- Malmö 6-0
Göteborg- - Degen 6-0

Brukar inte ett målsnitt på två/match vara högt?
Senast redigerad av MrOrdonnee 2023-05-04 kl. 21:05.
Citera
2023-05-04, 21:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
sen trådens guru trazke slog vad om att bp tar under 10 p hela säsongen så har dom gått från toksist till bästa 08 lag

det är inte bara sjukt utan helt sonko

Det som är helt jävla sonko är hur bedrövligt jävla dåliga samtliga Sthlms klubbar är i år.
Citera
2023-05-04, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
I helgen är det målglada Malmö mot deras raka motsats AIK.

Hur kommer det sluta?
Ett AIK son inte vunnit mot Malmö på 30 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in