2023-05-03, 18:26
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Tack för din förklaring. (Hon har hävdat att hjärtsjukdomen kom efter covid.)
Lina är mytoman, så jag ville mest se om lögnen håller.

Ditt påstående är en tolkning av annan källa om jag läser din historik. Jag är inte av idén "ingen rök utan eld". Det påståendet är i topp av det mest imbecilla vi tror oss värdera högt. Samhället har i närtid fått folk till självmord pga icke legitima drev mot personer.

Det är en stor sak att påstå att någon är mytoman och det kan vara förödande men varför skulle jag värdera det påståendet som du återberättat? Har du hög legitimitet här? (Det tror jag inte när du påstår nåt sånt här.)

Nej, jag ger inget för det här grävet.
Citera
2023-05-03, 18:32
Medlem
FedupFlorences avatar
Kan inte Arvid & Ida sjösätta den här attraktionen är dom förlorade av tiden idag.
Citera
2023-05-03, 18:36
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ditt påstående är en tolkning av annan källa om jag läser din historik. Jag är inte av idén "ingen rök utan eld". Det påståendet är i topp av det mest imbecilla vi tror oss värdera högt. Samhället har i närtid fått folk till självmord pga icke legitima drev mot personer.

Det är en stor sak att påstå att någon är mytoman och det kan vara förödande men varför skulle jag värdera det påståendet som du återberättat? Har du hög legitimitet här? (Det tror jag inte när du påstår nåt sånt här.)

Bra där! Så otroligt lågt att sitta och sprida rykten och förtal när man är anonym.
Citera
2023-05-03, 18:41
Medlem
Citat:
Tack för din förklaring. (Hon har hävdat att hjärtsjukdomen kom efter covid.)
Lina är mytoman, så jag ville mest se om lögnen håller.

Finns flera fall där personer fått hjärtmuskelinflammation av covid och att denna inte läkt ut efter att covid har läkt ut. Ibland kan hjärtmuskelinflammation förvärras och leda till hjärtsvikt...

https://www.1177.se/sjukdomar--besvar/hjarta-och-blodkarl/hjartbesvar-och-hjartfel/hjartsvikt/

Nu vet vi inte vad Lina har för hjärtproblem. Men varför ska du misstro henne för? Covid kan uppenbarligen leda till svåra problem med hjärtat.
Citera
2023-05-03, 18:42
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Basic skulle jag inte säga. Snarare white-trash-varning på den.

White trash är väl snarare ankläppar, enorma silikonbröst och blonderat hår (som Sigrid i Min mamma din pappa). Finns inget trashigare enligt mig.
Citera
2023-05-03, 18:43
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Finns flera fall där personer fått hjärtmuskelinflammation av covid och att denna inte läkt ut efter att covid har läkt ut. Ibland kan hjärtmuskelinflammation förvärras och leda till hjärtsvikt...

https://www.1177.se/sjukdomar--besvar/hjarta-och-blodkarl/hjartbesvar-och-hjartfel/hjartsvikt/

Nu vet vi inte vad Lina har för hjärtproblem. Men varför ska du misstro henne för? Covid kan uppenbarligen leda till svåra problem med hjärtat.

Därför att folk här tror de kan ställa diagnoser + tror att de själva är perfekta människor.
Citera
2023-05-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Därför att folk här tror de kan ställa diagnoser + tror att de själva är perfekta människor.

Jo, du har förmodligen en poäng i detta.
Citera
2023-05-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Det är inget gräv utan info från pålitliga gemensamma bekanta. Du behöver inte värdera den informationen. Jag, däremot, kan inte un-know it utan ser allt genom det rastret.
Citera
2023-05-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

För att hon har en historia av mytomani och att ha uppgett andra konstiga sjukdomar genom åren.
Men det är klart, just because you're paranoid doesn't mean they're not after you.
Citera
2023-05-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Ju fler säsonger jag ser av detta så inser jag att man inte kan tvinga fram en äktenskaplig relation. Det må fungera i Indien, men i Sverige där alla vet att en skilsmässa är klar på 30 sekunder och tinder finns runt hörnet - då finns ingen poäng med att försöka få det att fungera med någon man tycker är oattraktiv/tråkig/fel för en...

Jag tror att ”experterna” påstår mycket endast för att motivera programidén. Samma resonemang förs även i amerikanska versionen, att det går vara gift även om inte attraktion finns. Vilket är skitsnack. Projektförhållanden håller väldigt sällan.
Citera
2023-05-03, 18:59
Medlem
Citat:
För att hon har en historia av mytomani och att ha uppgett andra konstiga sjukdomar genom åren.
Men det är klart, just because you're paranoid doesn't mean they're not after you.

Hur vet du det?

Hjärtsjukdomar är i övrigt inga "konstiga" sjukdomar. Utan är ganska vanligt förekommande.
Citera
2023-05-03, 19:01
Medlem
Peace2023s avatar
Carro är ju härlig med sitt stora skratt! Att hon är tråkig som vissa surpuppor här skriver stämmer inte.
Kanske att hon inte är lika busig som Agust alla gånger? Men busigheten finns ju helt klart där med hennes skratt och söta lugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in