Citat:
Ursprungligen postat av
rellebelle
Anledningen till att SVT parade ihop dem är för att dem jävla södermediafittorna har aldrig satt foten i en vanlig småstad; de inser inte att septumring och rött hår är väldigt vanligt runt omkring i småstadssverige, och är absolut inte ett tecken på att man är hippie, man kan vara lika mycket av en npc för det.
Däremot måste jag påpeka att carros hår är väldigt fint, det lägger sig bra även när det är tovigt eller typ precis på morgonen! Imponerande att se någon ha ett hårsvall som gör sig bättre när det är "messy"

Jag tror att det här är spot on. De fick in en ansökan till programmet från Agust och tänkte "Fan vad kul, han var unik och spexig!", men sedan hade de inte fått in någon ansökan från någon annan som var det minsta annorlunda så då tänkte de "Då kör vi på Carro, hon ha ju i alla fall ring i näsan".
Jag tror att Carro vill vara ihop med en kille som är helt vanlig och lite tråkig, där hon får vara den som är lite "crazy" för att hon gillar att dricka öl och har en kul hårfärg. Hon hade passat bättre ihop med nästan vem som helst av de andra killarna i programmet (utom Arvid kanske).
Har ni förresten sett att Alexander har ett öppet instagramkonto där han skriver lite behind the scenes-info efter varje avsnitt? Det var trevligt, tyckte jag. Alx_83 heter han där.