Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-03, 10:20
Medlem
1754s avatar
Jag hoppas Carro vinner Robinson. Hon är snyggaste Robinsondeltagaren ever.
2023-05-03, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Är det bara jag som tycker att det blir mer eller mindre förvirrande om alla i tråden använder olika lustiga smeknamn på deltagarna och de olika pakterna?
Exakt. Det börjar bli pinsamt larvigt det där med smeknamnen. Det verkar ha blivit en desperation för vissa att hitta på smeknamn åt alla, och hela syftet med smeknamnen faller när det inte är självklart om vem som är vem. Det är bara en tönts dröm att en gång i sitt liv få bli mobbaren i klassen
2023-05-03, 10:42
Medlem
-SchmergliN-s avatar
HBTQ-Dennis ger mig obehagliga vibbar när han klänger på småbrudarna. Han och Oskar hade nog hoppat från närmaste stup om kebabpakten bad dem att göra det.

"A-a-allt för er, tjejer"
2023-05-03, 10:44
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BipoPer
Nördtjej vi hade inga vänner i skolan ligan bestämde sig tidigt i säsongen att dem ville ha ut Amanda då hon fick grabbarnas uppmärksamhet då hon säkert hade lite personlighet vilken dem inte har. Nästan obehagligt att se sådant kvinnohat från andra kvinnor. Samma sak med Råttäckelnyllet. Sitter på ett sådant djävla kvinnohat för att hon aldrig har blivit medbjudet på någonting i sitt liv. Heller aldrig knullad, därför hon blev så arg på Erik att han "Bara pratade med Amanda"
Fettpatt-Dennis är bara patetisk. Antingen en obehaglig groomer eller någon som sitter på ett sådant djävla självhat för han vägrar acceptera att han är bög. Därför han aldrig ens tittar på Chris

Hade varit lättare att läsa detta om du kunde skriva korrekt svenska.
2023-05-03, 10:51
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
2023-05-03, 10:53
Medlem
urgentmessages avatar
Vem i Robinson är ni lite kära i?

jag vet att rinaldo momaldi (eller vad hen nu heter) är kär i Alva

Nån annan här är lite kär i ung-Dennis

jag själv är lite kär i Oskar
2023-05-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Exakt. Det börjar bli pinsamt larvigt det där med smeknamnen. Det verkar ha blivit en desperation för vissa att hitta på smeknamn åt alla, och hela syftet med smeknamnen faller när det inte är självklart om vem som är vem. Det är bara en tönts dröm att en gång i sitt liv få bli mobbaren i klassen

Äsch, tycker det är mysigt med smeknamn. Och det är verkligen inte för att mobba. ”Blocket” eller ”Kebab-Carro” är ju inte några elaka namn direkt. Sedan att du inte förstår vem som åsyftas tror jag inte är ett stort problem. Tror nästan alla fattar och om du inte fattar får du något att klura på vilket kan vara nyttigt för dig.
2023-05-03, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Äsch, tycker det är mysigt med smeknamn. Och det är verkligen inte för att mobba. ”Blocket” eller ”Kebab-Carro” är ju inte några elaka namn direkt. Sedan att du inte förstår vem som åsyftas tror jag inte är ett stort problem. Tror nästan alla fattar och om du inte fattar får du något att klura på vilket kan vara nyttigt för dig.
Ja det var ju lustigt att du tog åt dig.
Jag menar stanken av desperation gör det hela så otroligt larvigt bara. Jag fattar inte hur svårt det kan vara att göra sig av med desperations stanken med ny persona och allt?
2023-05-03, 10:57
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Vem i Robinson är ni lite kära i?

jag vet att rinaldo momaldi (eller vad hen nu heter) är kär i Alva

Nån annan här är lite kär i ung-Dennis

jag själv är lite kär i Oskar
Alva tycker jag är gullig!
2023-05-03, 10:58
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BipoPer
Nördtjej vi hade inga vänner i skolan ligan bestämde sig tidigt i säsongen att dem ville ha ut Amanda då hon fick grabbarnas uppmärksamhet då hon säkert hade lite personlighet vilken dem inte har. Nästan obehagligt att se sådant kvinnohat från andra kvinnor. Samma sak med Råttäckelnyllet. Sitter på ett sådant djävla kvinnohat för att hon aldrig har blivit medbjudet på någonting i sitt liv. Heller aldrig knullad, därför hon blev så arg på Erik att han "Bara pratade med Amanda"
Fettpatt-Dennis är bara patetisk. Antingen en obehaglig groomer eller någon som sitter på ett sådant djävla självhat för han vägrar acceptera att han är bög. Därför han aldrig ens tittar på Chris
Vem är råttnyllet?
2023-05-03, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Ja det var ju lustigt att du tog åt dig.
Jag menar stanken av desperation gör det hela så otroligt larvigt bara. Jag fattar inte hur svårt det kan vara att göra sig av med desperations stanken med ny persona och allt?

Det är klart att jag tog åt mig. Jag använder ju smeknamn hela tiden.

Jag fattar inte hur det ska vara svårt att inte särskriva. Vi alla har grejer vi stör oss på.
2023-05-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Vem är råttnyllet?

Rimligtvis hon som ser ut som en råtta i ansiktet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in