Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-02, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Har verkligen alla något emot Marcus då? Tycker de flesta verkar tycka om honom förutom Oskar som verkar ha stört sig på att inte få vara ensam vildmarkskille vilket är hela hans strategi för Robinson.
Jo, de gillade hans visslande ett tag iallafall.
2023-05-02, 23:54
Medlem
Mycket spekulationer om vilka som skall röstas ut, men då det bara är ett fåtal (?) Röstningar kvar kommer de flesta försvinna då de kommer sist i kommande tävlingar, som det varit senaste åren?

Dvs de svagaste åker ut. Räknar med att en kille vinner som alltid då de är klart starkare i tävlingar, möjligen undantag för Amanda.
2023-05-03, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Väldigt intressant. Flockbeteendet.

Väldigt intressant. Pecking order...
I Amandas fall är det nog negativ affekt för att hon är osedvanligt o-brydd, självsäker och ointresserad av att falla in i ledet, och hon sticker ut på många positiva sätt, det väcker avundsjuka, så de hittar något gemensamt att störa sig på, för att gadda ihop ett litet beta-gäng som kan slå till bakifrån som det brukar vara.
Amanda lärde fick lära sig detta, men är nog nu förpassad till att fortsätta i lag-grabb om hon kommer tillbaka.

/ Sigma Σ
Senast redigerad av Sweotheod 2023-05-03 kl. 01:11. Anledning: Stavfel
2023-05-03, 01:10
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Yes, Helen fick hela 56% av rösterna. Alex kom på andra plats med 19%, och LO på tredje plats med ynka 14%.

(FB) Robinson 2022 Höst (Malaysia)

Lite synd att TS redan har vaskat den här trådens omröstning. Hade varit kul med någon form av fråga som "vem är din favorit/vem hejar du på?"

Stort tack för förtydligandet 😊
Dock visste jag inte att det inte går att lägga in ytterligare en omröstning i tråden? Skulle också vara intressant och se vem som är populärast
2023-05-03, 01:18
Medlem
Jag gissar på att Marcus kommer att vinna.
Han är duktig, och smart utan att sticka ut.
Verkar också väldigt vänlig och schysst.
Lite av en gray-man rent generellt, men kanske lite för bra för att undvika att bli uppfattad som ett hot mot tjejpakten.

Ett hot mot Oscar är han, helt klart eftersom Oscars strategi är att vara den enda duktiga killen inom det fält de delar. Så Oscar kan möjligen påverka tjejerna så att Marcus blir en måltavla efter Erik.
Men det vore en tabbe, rent numerärt. Vi får se om Oscar fattar det.

Sköter grabbarna sina kort rätt så ...
2023-05-03, 01:20
Medlem
urgentmessages avatar
Jag tycker att Amanda är cool, stark, självständig och verkar köra sitt eget race rakt av. Men det som är otroligt störigt med henne är hennes skrytiga sätt i synkarna. Ansiktet uppe i skyarna liksom.
2023-05-03, 01:24
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben

Eller kanske blir svårt att plocka någon från kebab-pakten men det finns ju ändå inga hot där så de kommer bara kunna plocka en efter en av utbölingarna.

D.
Nu har jag läst uttrycket kebab-pakten en massa gånger. Varför kallas dem kebabpakten?
2023-05-03, 01:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Jag gissar på att Marcus kommer att vinna.
Han är duktig, och smart utan att sticka ut.
Verkar också väldigt vänlig och schysst.
Lite av en gray-man rent generellt, men kanske lite för bra för att undvika att bli uppfattad som ett hot mot tjejpakten.

Ett hot mot Oscar är han, helt klart eftersom Oscars strategi är att vara den enda duktiga killen inom det fält de delar. Så Oscar kan möjligen påverka tjejerna så att Marcus blir en måltavla efter Erik.
Men det vore en tabbe, rent numerärt. Vi får se om Oscar fattar det.

Sköter grabbarna sina kort rätt så ...

Påverka tjejpakten??? Som jag uppfattar det så är redan Marcus måltavlan efter Erik. Det visades ju tydligt när de skulle tävla om kaptensrollen. Erik först ut och sen Marcus
2023-05-03, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Nu har jag läst uttrycket kebab-pakten en massa gånger. Varför kallas dem kebabpakten?

De kallar den det själva. Det togs upp i något avsnitt för rätt länge sedan. Antagligen Carro som har kommit på det då hon kallas för Kebab-Carro.

Eller vafan, har jag fantiserat ihop detta själv bara? Har antagligen läst det härinne först. För nu såg jag att de kallar sig själva för BB-pakten.

Jaja, det är väl ett bra namn ändå då Carro är Kebab-Carro och hon verkar vara den mest centrala figuren i pakten.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-03 kl. 01:34.
2023-05-03, 01:34
Medlem
Screems avatar
Citat:

Är väl för att Caroline kallar sig Kebabcarro på TikTok
2023-05-03, 01:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

De sjöng om kebab
2023-05-03, 02:08
Medlem
urgentmessages avatar
ok, tack för svar om varför de kallas kebab-pakten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här