Citat:
Ursprungligen postat av
Flugpappa
Det är det jag diskuterade( Kremls syn). Kom igen du vet också att alla inte har samma glasögon när det gäller politik och säkerhet i världen. Men jag vill tro att man kan hålla isär vilken sida man stödjer samt ha insikt i fiendens världsbild. Jag vill hoppas denna tråd har den nivån, objektiviteten.
Måhända ja, men den synen existerar inte, är inte anknuten till verkligheten och fyller ingen som helst objektiv funktion till det som händer. Vad de i Kreml tycker, tänker eller vill har NADA relativitet. Jag svarade ju dig för 5 inlägg sedan gällande det. Låt mig citera mig själv ok - "när objektiviteten har blivit mördad till den grad att det endast är subjektiv lögn kvar, är det inte längre frågan om objektivitet"
Enkelt, världen förstår det, FN röstar öppet för det, INKL Kina osv osv. Dör finns inget att diskutera om vad Kreml ser saker som. Det har aldrig spelat något roll och kommer ej heller någonsin att göra. Endast en idiot utav rang skulle tro sådant. Det ÄR Ryssland du diskuterar genom att säga Kreml, så vad är svårt att förstå i den suggestiva drömmen om enslig objektivitet?