Citat:
Ursprungligen postat av
Pstvftr
Agust och Carro trodde jag mest på i första början men det är väl bara att erkänna att förhållandet är stendött, Carro är inte attraherad och då finns det inte mycket att göra. Synd för Agust som kanske är den personen i denna omgång som flest gillar, men sånt är livet.
Jag hoppas att det här programmet kan inspirera Agust till att kanske slipa av lite av de bitar hos honom som behövs för att passa en framtida partner. Vi ser ju alla de kvalitéer han har. Men vi anar också att det finns en del som han slarvat med. Är det så att Agust är alltför förtjust i att springa omkring au naturelle och inte gärna använder tvål och vatten annat än för att diska, så är det ju en något lätt avtändande sak för damerna. Men som är lätt åtgärdad. (Med stark reservation för att jag kan ha fel på den punkten, men jag tar det som exempel). Jag tycker att Agust har visat många personliga egenskaper som gör honom till en bra partner och förälder i framtiden. Men det har uppenbarligen inte fungerat tidigare, så jag hoppas att programmet kan ge honom en skjuts på den punkten.
Jag hoppas bara att det inte blir för Agust som för våran Grävis, det var fruktansvärt att se hur han behandlades och blev sårad. Vad jag vet enligt hans instagram så har han inte hittat någon stadigvarande dam.