2023-05-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Gratulerar, du tvättade knarkpengar. Du fattar väl att en pizza och två läsk i en skithåla inte går på 200 kr?

145kr - pizza
25kr X 2 - läsk
5kr - pizzasallad

Lugna ner dig
2023-05-02, 18:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
145kr - pizza
25kr X 2 - läsk
5kr - pizzasallad

Lugna ner dig

Lugna ner dig själv, din tönt. Jag bor mitt i Stockholm och ingen babbe-pizzeria tar 145 kr för en pizza här.
Som sagt, gratulerar till penningtvätten.
2023-05-02, 18:53
Medlem
f30malmos avatar
400 grader i Malmö, deras pizzor gillar jag, de flesta jag testat där faktiskt. De är lite mer kreativa. Samt gyrospizza på ett ställe som också gör gyros. Billigt är det dock inte.

I Malmö finns ju mest arabiska pizzor, och dessa pizzor är aldrig goda, de är vattniga, tråkiga, har dålig deg och för mycket fet och fel typ av ost.

Jag äter inte pizza så ofta, kanske en gång i månaden, hade ätit det mer om det varit billigare och hade färre kalorier.
2023-05-02, 18:57
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Lugna ner dig själv, din tönt. Jag bor mitt i Stockholm och ingen babbe-pizzeria tar 145 kr för en pizza här.
Om något borde väl en billig pizzeria misstänkas för penningtvätt isåfall? Ditt namn passar dig bra iallafall.
2023-05-02, 19:00
Medlem
Citat:

Jag bor innanför tullarna och det gör dom visst, trist att du endast jämför med din pizzeria.

Edit: nämn en stadsdel så tar jag fram priserna.
2023-05-02, 19:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Om något borde väl en billig pizzeria misstänkas för penningtvätt isåfall? Ditt namn passar dig bra iallafall.

Finns det någon babbe-pizzeria som inte misstänks för penningtvätt? Släpp sargen och kom in i matchen. Det är inte ditt dimmiga knarkminne av 80-talet som utgör Sverige idag
Ditt namn passar dig väldigt dåligt i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Jag bor innanför tullarna och det gör dom visst, trist att du endast jämför med din pizzeria.

Edit: nämn en stadsdel så tar jag fram priserna.

Trams. Att du bor i en närförort är inte samma sak som att bo innanför tullarna men sött att du försöker låtsas.
Senast redigerad av BWisser 2023-05-02 kl. 19:05.
2023-05-02, 19:02
Medlem
halaltarzans avatar
Blir väl typ bara en gång i månaden. Och det beror väl på två saker, har en bra kärring som lager mat och sen så ligger det ju så satans mycket krogar där jag bor så konkurrensens är stenhård, du får t.ex. en rest.burgare med bbq-sås och pommes för 99 under lunchen på ett ställe.
Senast redigerad av halaltarzan 2023-05-02 kl. 19:39.
2023-05-02, 19:07
Medlem
Pizza är äckligt och dyrt...

Föredrar indiskt; typ palak paneer (+ris, sallad, kaffe och läsk) för 115:- kontra en ofta dålig gjord pizza för 150:- ...
2023-05-02, 19:12
Medlem
Väldigt sällan i Sverige. Oftast är det araber som dräller runt och slaskar ihop något som är direkt motbjudande. Så jag avstår.

Utomlands däremot äter jag gärna pizza. Senast var det i Tyskland där jag beställde min pizza på italienska. Den var god.
2023-05-02, 19:14
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Om denna tråden är felplacerad så vänligen flytta den?

Här är dagens pizza https://imgur.com/a/vi7fD5D

Tonfisk-musslor-krabba-räkor-vitlökssås-sallad-cola.

Annars blir det banan-oxfile-currykryddat.

Idag är femte dagen i rad det blir pizza till middag.

Äter pizza kanske en gång vartannat eller var tredje år, kebab, banan, curry, ananas. Blir bara slö av Pizza, låg utdelning för det besväret.
2023-05-02, 19:17
Medlem
kompjuters avatar
Tomat
Ost
Salami (Ungersk picksalami)
Feferoni
Färska tomater
Vitlökssås

Fantastiskt god 🍕🍕🍕🍕🍕
2023-05-02, 19:18
Medlem
Fast jag har inte tagit till mig det att det är farligt att lagra fett på insidan av kroppen. På utsidan ser man inte mycket fett på mig. Normal kropp. Jag äter som nu fram till fredag sen gör jag en helomvändning. Pizza bara på fredagar. Jag vill ju inte dö av diverse sjukdomar etc.etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in