Citat:
Nädu. Man kan krampa i sömnen, hemma i sin lgh, och som du säger resa sig upp som om ingenting har hänt igen. Men om man krampar bla folk eller utomhus finns det en tendens att folk ringer ambulans! Och eftersom ambulansen tar med en varje gång, medicinerar en för att undvika fler anfall på raken, har jag fått turen att göra alla möjliga utredningar på sjukhuset. Och jag lider inte av ngt annat. Förutom som läkarna kallar det, överdoserat på tramadol. De kallar inte ens det EP eller blodtrycksfall längre som de trodde för 7 år sen, det är uteslutet pga av just utredningar. Utan det är enbart Tram! Och har sett många fler än mig själv göra samma sak! Prova gör ett besök på opiat kliniken. Prova sova bredvid ngn som går på höga doser Tram så ska du få se en kramp uppvisning bredvid dig ganska ofta! Skulle opiat missbrukare inte krampa alls menar du? Vf finns Naloxon? Jo för att rädda en opiat missbrukare när de fått ett kraftigt anfall!
Du är ju helt ute och reser. Det är helt tvärtom, kramp på uppåt droger är mkt mer ovanligt! Alkohol och opiater är väl fan det vanligaste att krampa på! Och ex lyrica och sådana mediciner. Kramp vid abstinens också givetvis!
Inte lönt diskutera mer. Du verkar ha noll erfarenhet av opiater
Det är bara att läsa på Fass, Wikipedia var som helst om Tramadol, och vilken stor risk det är att krampa. Eller kolla lite anfall på Youtube. Eller bara fråga en läkare som jobbar med missbruk. Du är ju inne i den svängen säger du!
Du är ju helt ute och reser. Det är helt tvärtom, kramp på uppåt droger är mkt mer ovanligt! Alkohol och opiater är väl fan det vanligaste att krampa på! Och ex lyrica och sådana mediciner. Kramp vid abstinens också givetvis!
Inte lönt diskutera mer. Du verkar ha noll erfarenhet av opiater
Det är bara att läsa på Fass, Wikipedia var som helst om Tramadol, och vilken stor risk det är att krampa. Eller kolla lite anfall på Youtube. Eller bara fråga en läkare som jobbar med missbruk. Du är ju inne i den svängen säger du!
Har iallafall aldrig sett det. Orkade bara läsa något ur sista stycket. Opiater krampar man på? Eftersom vi redan avfärdat tramadol så antar jag du menar saker som oxy, metadon m.m? Aldrig sett någon krampa på det, snarare så känns de som anti-kramp då man blir så jävla lugn och mjuk.
Du kanske inte ska hålla på med droger. Snart krampar du efter ett kopp kaffe också.