Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jeg tror MGM er medlem i et stort pedofilinettverk/torturnettverk (sadistisk), som en slags løpegutt (en 'produsent'), dvs innsamling av overgrepsmateriale og torturmateriale.
Påtalemyndigheten har uttalt at det er grunn til å tro at en medskyldig kan være på frifot.
Dette på grunnlag av Filippas (BO) uttalelser.
I tilfelle det er slik, bør politiet gå gjennom alt som finnes av slikt materiale som er funnet av politiet i alle land i tillegg til å lete etter mer materiale på darknet, i tilfelle viktige bevis finnes der. Jeg tenker på bevis som bilder og filmer av eventuelle BO og GM og eventuelle bilder og filmer som viser åstedene.
"13:45. 5 days ago.
Her blev ung kvinde overfaldet: Skolen havde ikke fået besked.
Hun blev overfaldet med kniv på stierne ved Sorø Gymnastikefterskole en tirsdag aften i november 2022."
https://www.sn.dk/slagelse-kommune/filippa-sagen-seneste-nyt/
Kanskje kniv er en fellesnevner for forbrytelser som GM har begått, dersom han er en serieforbryter?
Noen uttalte at det kan gå lang tid før det blir rettssak og antydet noe om tidligst om et år. Men jeg tenker at det kan ta mye lengre tid pga at det er flere siktelser og jeg tenker at det blir et omfattende etterforskningsarbeid.