2023-05-01, 18:15
Medlem
Jaha vem av dom är det som har sneknullat ?
Sätter min veckopeng på foppa.
Citera
2023-05-01, 18:48
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortime
Svensk damtidning är ju en väldigt trovärdig källa......eller?

Litar du inte på skvaller i flashbacks egna skvallertråd?🤭
Senast redigerad av kompjuter 2023-05-01 kl. 18:51.
Citera
2023-05-01, 19:02
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Lennox, Lilly och Diego heter tydligen deras barn? Vilka WT-namn, lite överraskande.

Haha, verkligen!

Som att döpa barnen till Kenny, Jimmy och Sonja
Citera
2023-05-01, 19:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Med 800 sköna miljoner på banken lär inte Foppa vara singel länge. Han har säkert redan fått erbjudande om sällskap från unga söta tjejer.

Nicole, 35 får hitta ny försörjare. Kan bli svårt. Hon får åma sig och kråma sig på instagram tills nån äldre miljardär hör av sig, för vanliga 30+ killar med vanliga jobb göre sig icke besvär med världsvana Nicole. Hon är en sk. alfa-änka, som alltid kommer att jämföra sin nya pojkvän med hockeystjärnan Foppa.

Frågan är väl dock om han är så intresserad. Tror nog han kommer stormtrivas som ungkarl. Åka och se hockey med Modo när han vill, snacka hockey med polarna där sedan till travbanor och snacka hästar med polarna där. Varvat med jobb en dag kanske i månaden med inspelning till nya reklamfilmer.

Skaffar han en ny lär det väl bli skiljt boende och lite på avstånd.

Nicole kommer det väl inte heller gå någon nöd på. Förmodligen får hon inte närheten av hälften av alla hans miljoner. Men en hel det blir det säkert speciellt så länge ungarna är under 18.
Citera
2023-05-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag känner Peters bror en mycket duktig kille på trav
Foppas bror är ointresserad av trav.
Citera
2023-05-01, 19:16
Medlem
otroligt trist att läsa.tycker de passa så otroligt fint ihop. Väldigt fint par🥲
Citera
2023-05-01, 19:37
Medlem
Mortimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
”Så när hans klubb under söndagen kunde säkra avancemang upp till SHL valde 49-åringen att stanna kvar hemma i Schweiz med familjen.”
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/bga14g/peter-forsberg-offrade-sig-for-att-modo-skulle-na-shl-stannade-hemma
stämmer inte då jag såg honom med egna ögon i ATG-studion på Lördag eftermiddag. Och det sades att han skulle se MODOs match live.
Citera
2023-05-01, 19:40
Medlem
Foppa hittar säkert nån ny 20 åring
Citera
2023-05-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Haha, verkligen!

Som att döpa barnen till Kenny, Jimmy och Sonja

Sonja? Är det verkligen i den ligan?
Citera
2023-05-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Det har jag svårt att tro. Hon gick på handelshögskolan i Stockholm. Hon är uppenbarligen rätt smart och tillräckligt smart för att ta chansen att bli ihop med Peter Forsberg. Han är värd omkring 2-3 miljarder kronor. Hon läste marknadsföring och eftersom hon läste på Handels skulle hon säkert få jobb. Idag skulle hon tjäna 40,000-45,000 kronor om hon inte träffat Forsberg.

Vad har Nicole fått?
1) Kändisskap och många trevliga tillställningar med kändisar och offentliga personer
2) Tretton år av ekonomiskt oberoende med fint boende, resor, skor och middagar
3) Ett företag samt möjlighet att sitta i flera företagsstyrelser
4) 300-400 miljoner i sin skilsmässa-uppgörelse samt ett "juste hus" någonstans

Vad har det kostat Nicole?
1) Stå ut med Peter Forsbergs uppenbarligen komplexa personlighet
2) Födda tre barn (vad jag kan se så ser de friska och glada ut)

Det låter som ett ganska marginellt pris att betala. De flesta unga kvinnor på handelshögskolan hade nog hoppat i säng med Peter Forsberg för betydligt mindre. Peter Forsberg kan förövrigt med lätthet ragga upp någon snygg 30-någonting tjej utan problem efter skilsmässan.

Peter Forsberg är inte särskilt ful. Det finns många fattigare och betydligt fulare människor med attraktiva fruar. Sedinbröderna som gifte sig med tjejerna de träffade i gymnasiet. Någon av dem satt och orolig i TV4 att hans fru skulle skilja sig från honom när han inte längre spelade - vilket jag fann ganska lustigt. Även Nicklas Bäckström och Anton Strålman är ihop med samma tjejer de träffade i gymnasiet. De hade antagligen varit gifta med dem oavsett om de tagit sig till NHL. Anton Strålmans fru ville inte ens flytta till Nordamerika utan tyckte han kunde stanna kvar och spela för Timrå. Om du kan få vem du vill - vilket Peter Forsberg kan få så går du inte ut och raggar upp någon som inte klickar alla boxar. Jag hade nog tagit någon närmare min ålder men som sagt - jag tror inte att Peter Forsberg ligger sömnlös över Nicole.

Vilken Nicklas Bäckström? Om du menar snubben i Washington så har du helt galet fel!
Citera
2023-05-01, 19:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Lustigt att man vetat att det förhållandet var dödsdömt från dag 1.

Ja vi var många som tvivlade på att Foppa valde rätt kvinna. Jag har dessutom mycket sällan fel.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/jlpy6w/peter-forsberg-och-nicole-nordin-separarar
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-05-01 kl. 20:01. Anledning: Tillägg
Citera
2023-05-01, 19:57
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Jaha vem av dom är det som har sneknullat ?
Sätter min veckopeng på foppa.

Är nog Foppa som inte skött sig alls, tror inte han gillar kvinnor, var ju ensam i många år men ville ha barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in