Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
vi är helt överens, TH överspelade sin oro om du tänker på fakta vi har lärt oss, om han var så orolig eller bara ville framstå som så orolig skulle det normala vara att gå hem och bli av med oron, inte ta en resa i massagestolen men stackars AEF dödades hemma...
Jeg tenker det vil være nærliggende i en drapsetterforskning hvor offeret meget sannsynlig måtte ryddes av veien fordi hun kunne, ved en skilsmisse, komme til å forsøke seg på halvparten av en gedigen formue å stille spm ved hvorvidt flere enn TH følte seg motivert til å drepe henne. I sær siden han meget trolig ikke har utført alle deler av dette alene. Eventuelle medhjelpere, alternativt oppdragsgiver må også ha hatt et motiv for denne handlingen mot henne.
Datteren, mulig fremtidig drifter/arving og som i likhet med sin far ikke ser ut til å unne sin mor store greiene, er selvfølgelig en person i dette man bør gjøre seg noen tanker om i forhold til en mulig rolle i dette.
Nå tror ikke jeg TH foretok noen reise i massasjestolen den dagen mens hans kone ble drept i SV4. Jeg tror, som kjent, at han var den som drepte henne.
Og da stiller jeg spm ved følgende: hvorfor befant en medhjelper seg i boligen før han kom hjem og kvalte henne og hva er dennes rolle i dette utover å skaffe TH alibi for tidsrommet mellom kl 09-10.07? Hvilken vattnisse lar seg involvere i dette og hvorfor? Er de begge spenningssøkere og kjørte noe 50/50 greier i sin fordeling av «arbeidsoppgavene» og spenningsgrad?
For hvorfor måtte TH selv gå hjem å ta livet av sin kone når en «medhjelper», like involvert i dette på dette tidspunktet, allerede befant seg i boligen?