Citat:
Ursprungligen postat av
rawjudge
Jämfört med andra titlar med i Robinson så vare lite imponerande.
https://yrkeskollen.se/lonestatistik/frisor/
"Vad tjänar en frisör i månaden? Medellönen för 2023 är:
30 100 kronor"
Han kanske gör något extra där på salongen

Han kanske gör något extra där i salangoen? Ehh.. du är bara en patetiskt white trash från landet. "Blattar" som du så gärna vill håna tjänar bättre än vad du gör. Är det jobbigt att inse? Medellönen för en frisör är garanterat inte 30 000 kr i en storstad. Om du dessutom äger salangen, vilket han nog gör så är det bra mycket högre.
Jag BOR i Sthlm. Jag är 40+ och i princip alla mina vänner tjänar mellan 45-55 000 kr i månaden och vi är INTE högavlönade. Vi bor i radhus i en förort. Inget dåligt område.. heller inget speciell bra. Att tjäna 55 000 kr är helt normalt. Att medellönen ligger på 37 000 kr i Sverige (någon tidigare här som räknat ut) är missvisande då man räknar med folk som jobbar deltid, arbetslösa med behovsanställning mm. Tittar du på storstäder och vad folk tjänar i storstäder så ligger det troligen på 45 000 kr (för en person i medelåldern).
Så nej. Zeki är inte rik. Han är bara en av oss andra och nej, han är nog inte kriminell utan detta är helt hederligt vanliga skattepengar på 45 000 kr (han tjänar i och för sig 43 000 kr) helt normalt.
Jävla WT looser. Inse att du är en lågavlönad jävla förlorare som tjänar sämre än "blattar" som du hånar.