2023-04-30, 10:50
Medlem
Beethovanias avatar
Är väl en vanlig sko för löpare. Inget märke jag skulle bära, kanske löjligt men av någon anledning tar det emot att bära ett franskt märke. Känns som att det finns bättre alternativ också.
Citera
2023-04-30, 10:52
Medlem
Beethovanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Du verkar ha koll på skor. Har du testat Lems Mesa och On Cloud? Om ja, hur är de?

Jag har inte testat On skor, men vad jag hört från många håll så gör den, något underliga designen att skorna hela tiden samlar på sig en massa småsten under sulan. Hade liknande problem med ett par Karhuskor, och det var skitjobbigt att sitta och pilla bort sten efter varje runda.
Citera
2023-04-30, 10:53
Medlem
GormDenGamles avatar
Jävligt fula skor. Men det sägs att de ska vara sköna.
Men eftersom massan ska ha de, ska inte jag ha de.
Blev liknande stil för mig. Men ett par Skechers.
Citera
2023-04-30, 10:56
Medlem
AdamSmiths avatar
Löparskor som funnits ett tag, men som det nu blivit credigt att gå omkring i.
Citera
2023-04-30, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man
Är det inte mest äldre (inte äldre som i vuxna utan äldre som i risk-grupp för covid) som har detta märke?

Själv passar jag bäst i Nike eftersom jag är väldigt ungdomlig (även om både passet och frugan säger annat).

De har en lika ungdomlig vibe som gabardinbyxor och Eccoskor.
Citera
2023-04-30, 11:30
Medlem
PW-Gerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Du verkar ha koll på skor. Har du testat Lems Mesa och On Cloud? Om ja, hur är de?

Njae, koll vet jag inte men har sprungit under ganska lång tid och har på så sätt testat en del olika löparskor. Aldrig testat Lems, On Cloud har jag hört ska ha tvivelaktig kvalitet.
Citera
2023-04-30, 11:36
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
De har en lika ungdomlig vibe som gabardinbyxor och Eccoskor.

Killar i 20 års åldern har väl också Nike?
Citera
2023-04-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beethovania
Jag har inte testat On skor, men vad jag hört från många håll så gör den, något underliga designen att skorna hela tiden samlar på sig en massa småsten under sulan. Hade liknande problem med ett par Karhuskor, och det var skitjobbigt att sitta och pilla bort sten efter varje runda.
Ja, här har vi en som har jämfört Hoka och On Cloud och hon tar upp exakt det du påpekar dvs stenar under skorna. Bra att du varnade för såna skor går bort för mig eftersom jag tycker stenar under skorna är irriterande.

https://www.runtothefinish.com/on-cloud-vs-hoka/
Citera
2023-04-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcusDa
Aldrig hört talas om men de var snygga. Priset dock, 1600kr för ett par gympaskor är galet dyrt!
Inte om de håller länge!
Skor och jackor är fan värt att lägga extra pengar på!

Köper aldrig skor under tusenlappen om det inte är typ tunna sommarskor som man ändå vill byta varje säsong.
Citera
2023-04-30, 12:07
Bannlyst
Det är överlägset den bästa skon som jag har haft. Jag tycker också de är fula men de är otroligt sköna och funktionaliteten är tveklöst bäst av ALLA skor jag någonsin haft. Kommer aldrig köpa någonting än HOKA för löpning. Skulle de göra vardagsskor skulle jag köpa dem också. HOKA är bäst.
Citera
2023-04-30, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PW-Gersson
Njae, koll vet jag inte men har sprungit under ganska lång tid och har på så sätt testat en del olika löparskor. Aldrig testat Lems, On Cloud har jag hört ska ha tvivelaktig kvalitet.
Hoka verkar rekommenderas av många men du och minst en till sätter Topo högre. Tycker Topo verkar vara bred där fram, vilket är toppen för jag avskyr när tårna trycks in.

Jag fick upp ögonen för On Cloud via Pierce Brosnan av alla människor. 👀

5:30

10 Things Pierce Brosnan Can't Live Without | 10 Essentials
https://www.youtube.com/watch?v=0IlEIQH8uYk
Citera
2023-04-30, 12:40
Medlem
Hoka är sjukt sköna.
Men tyvärr blir dom slitna fort.

Blev rekommenderade Hoka av en ortoped. Testa Hoka Bondi om du har ett jobb där du står upp hela dagarna. Känns som gå på moln.
Senast redigerad av Timmerstock 2023-04-30 kl. 12:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in