Citat:
Ursprungligen postat av
1912gammal
När hans sida var öppen, och jag kunde se den, var bilderna relaterade till den stora glädjen över hans nya lägenhet, som inte hade haft inflyttning.
Takk for informasjon

Hvilken dato skrev han dette? Betyr " som inte hade haft inflyttning" at han ikke hadde flyttet inn ennå?
Jeg tenker på dette: "Mystisk, hvit Hyundai-bil
startet på minuttet da hun sto aleine". Kanskje det finnes video-opptak av MGM gående mot bilen, eller video-opptak som eventuelt viser at bilen hadde stått i ro i lang tid (som kan tyde på at han var i bilen og ventet eller at han var et annet sted i en periode (eventuelt på toget)). Hvis han tok toget fra Slagelse til Korsør så burde det vel finnes opptak av han ettersom det var opptak av EM da hun skulle ta toget?
10.07.2017. "Ett år siden Emilie (17) forsvant:
Mystisk, hvit Hyundai-bil startet på minuttet da hun sto aleine"
"En rekonstruksjon av en dårlig overvåkningsvideo fra Korsør stasjon natt til 10. juli ... har gitt politiet «noen ganske interessante tips» de siste dagene om en hvit Hyundai personbil av modellen i30"
https://www.dagbladet.no/nyheter/ett-ar-siden-emilie-17-forsvant-mystisk-hvit-hyundai-bil-startet-pa-minuttet-da-hun-sto-aleine/68491110
Spekulasjoner: Kanskje han hadde leilighet i Slagelse som hadde utsikt mot Slagelse stasjon og at han eventuelt holdt utkikk og fulgte med hvem som gikk til stasjonen?
Kanskje han tok toget (og eventuelt kan ha tenkt at "politiet vil aldri tro at det er jeg som er GM ettersom jeg var på samme tog som EM")?