Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Madsen var allt det PÅ RIKTIGT som develi påstår att Martin är. Madsen VAR verkligen en mästermanipulatör och psykopat. Han lurade en hel värld (..)
För det första lurade inte Madsen en hel värld.
Det är att verkligen göra honom större än han var. Att du fortsatt beundrar honom går inte att ta miste på bland alla översvallande beskrivningar av honom - även i denna tråd.
Kim var det mindre noga med och hans brutala våld mot henne vill du helst undvika.
Det är även en jäkla skillnad på hur han bedrog folk fram tills du blir hans groupie, dvs fascinerad, rent förtrollad av en misstänkt sexualsadistisk mördare.
Det är rent fascinerande hur du kan sätta dig på höga hästar gentemot Lotta med den historiken. Höjden av självbedrägeri och pinsamt värre är väl att lura sig själv men inte andra?
För det andra förmår du inte skilja på begreppen overt narcissism och manipulativ förmåga.
Att yta/utseende, IQ och utåtriktad narcissim är som valla under skidor - men det förtar inte en psykopats manipulativa sida.
Därför är det direkt fel att att påstå att MJ inte var manipulativ som psykopat.
Uppgifterna finns nämligen i media och FUP, även via kriminalvårdare.
Så du försöker även förvanska uppgifter via att ljuga.
Exakt som jag skrev här:
(FB) Lotta Rudholm misshandlad till döds i Ulvsunda, 2016-06-04
Det är även direkt fel att jämföra olika psykopater och tro att den manipulativa förmågan är borta ang MJ.
MJ var en mer våldsbenägen psykopat, en farlig cocktail som sagt med sitt missbruk av främst anabola steroider och likaväl adhd.
Men han har trots detta psykopatens karaktärsdrag. Annars hade han inte inte erhållit framträdande psykopatiska drag.
Madsen jagar på en annan arena.
Han var betydligt mer extrovert i sin narcissism. Han horade uppmärksamhet.
Han var mindre våldsbenägen rent allmänt, men absolut inte när det kommer till mord.
Han var vedervärdigt brutal.
Han har snarare ett annan typ av våld då han tänder på att köra kniven i underlivet på en fastspänd kvinna och perforera hennes livmoder med en halvmeter lång skruvmejsel.
Runkade till pågående halsavskärning ang en kvinna på videon strax innan mord.
Detta handlar om att sexuellt njuta av det makt- och kontrollbehov som båda besitter.
Att du då skulle ha tolkningsföreträde, som inte ens vet vad psykopati innebär, är rätt weird.
Citat:
Så jag förstår inte varför develi inte bara kan ge sig, och erkänna att hon är vilse i pannkakan i den här tråden? På galen planet?
Ska jag ge mig och lyssna på dig menar du?