2023-03-06, 19:00
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Har upptäckt Olas nya podd, "Zappat och klart". Handlar främst om film och serier. Men ibland sticker han in nått skvaller här och där, bla varför han anses besvärlig bland producenter och att han inte får upp kuken längre. Är det allt knarkande som gjort att han inte får stånd längre?
Han har väl tryckt testo utan att veta vad han sysslar med och sedan slutat tvärt vilket i sin tur har gjort att han har rubbat kroppens produktion av egna testonivåer?
Citera
2023-03-06, 20:41
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Han har väl tryckt testo utan att veta vad han sysslar med och sedan slutat tvärt vilket i sin tur har gjort att han har rubbat kroppens produktion av egna testonivåer?

Vad surt att gå omkring och ha slappkuk bara för att man ville träna upp sig inför en filmroll som aldrig blev av.

Är det något som kan blir normalt igen eller kommer han för alltid ha slappkuk?
Citera
2023-03-12, 15:40
Medlem
Ja, eftersom han verkar vara en jobbig jävel att jobba med så får han nog inte välja och vraka bland erbjudanden länge. Nu är han med i en reklamfilm för något köksmärke (HTH? har glömt vilket det var...). Det är väl ofta(inte alltid)ett tecken på att karriären inte rullar på som tidigare.
Citera
2023-04-27, 21:31
Medlem
GodSosses avatar
Av en ren slump hörde jag en person säga att Rap-Ace oxå är "musiker" och "spelar" i ett band?
Efter lite sök hittade jag detta "gig":
https://www.youtube.com/watch?v=jJkWmvE5Wig

Ulf Lundell lär ha sagt: "En inställd spelning är också en spelning."

Det här bandet borde ha anammat Lundell´s fras, ställt in och ägnat kvällen åt studier i det mesta som rör musikaliskt framträdande.
Citera
2023-06-16, 12:00
Medlem
Längesedan något skrevs här. Hur ser det ut? Är han helt avmyggad numera?
Citera
2023-07-04, 14:32
Medlem
Vore fint att se en sista Tusenbröder-film/säsong.

Mycket guld-citat från den som lever kvar.

Hemvårdar-Petter!
Citera
2023-07-23, 19:17
Medlem
Såg honom utanför Friends Arena idag. Uppträdde konstigt och såg skitig ut.
Citera
2023-08-03, 17:26
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Olle i musikvideon till Tjuvjakts "Fru Gårman" video har en "Hoffas Måleri" tshirt. Någon som vet var man kan få tag på en sån?
Citera
2023-09-06, 20:53
Medlem
Såg just tv-serien Typiskt romer. Ola är med i tredje avsnittet. Finns på SVT Play.
Citera
2023-09-23, 13:11
Medlem
Ola verkar ju inte ha varit med i nån produktion sedan 2017. Vitt skräp som kom häromåret var inspelad flera år innan den kom ut.

Stjärnorna på slottet från 2020 var nog tänkt som ett försök att visa en mognare sida men det verkar inte ha hjälpt. Jag förstår faktiskt inte fortfararande hur han kan vara svartlistad av en hel branch?
har han verkligen betett sig sämre än Persbranths värsta år?
Jag tycker mig mest ha hört rykten.
Citera
2023-10-04, 16:10
Medlem
lunarluddes avatar
Ola är verkligen en trevlig och icke dömande person, dessutom bra skådespelare.
Citera
2023-10-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Ola är verkligen en trevlig och icke dömande person, dessutom bra skådespelare.
När han inte dricker för mycket alkohol och/eller misshandlar kvinnor. Tror inte det är en slump att han har svårt att få skådespelarjobb utan jag tror att det är rätt många som tycker han är en tråkig typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in