Om det skulle bli nån problemlösartävling imorgon kommer sannolikt Chris att bli vald som deltagare och då kommer han att lägga sig till tjejligans förmån. Det kan bli saftig underhållning och förhoppningsvis bråk efteråt, fast Erik är nog för korkad för att genomskåda nåt sånt ändå, men Amanda kan ju upplysa honom.
Det var Marcus och någon mer från lag Syd som blev vald, minns inte vem nu. Syns i slutet av avsnittet i trailern.
Ja, hoppas att Amanda märker det, men svårt iom att de blir utsända till tävlingen bara 2 st.
Känns väldigt trist om skitsnackarna, falskspelarna Chris, Lill-Dennis och Pernilla Block lyckas med all skit bakom ryggen på Amanda.
Ja, det är egentligen ganska ironiskt ändå för att komma från hans käft.
De kommer inte torska dock. Chris, Dennis, Pernilla och Camilla kommer se till att deras lag förlorar imorgondagens tävling. Jag tror aldrig något sånt här hänt i Robinsons historia, dvs att ett lag medvedet försöker få det andra laget att vinna. Helt otroligt.
Det har hänt förut att ena laget lägger sig för att de vill ha ut någon 'hemma". Framförallt i amerikanska Survivor, men har för mig även i Sverige.
Ja, det enda Chris och Lill-Dennis klarar av, är tydligen falskspel och gråtmonologer framför kameran.. Jättejobbigt allting.
TV4 borde bjuda in bägge till direktsänd "TV-rättegång" Skämt å sido blir nog varken den ena eller den andra men om så mot förmodan skulle ske så är det Dennis som kommer att komma och inte Zeki. Så, då Dennis har sanningen och Zeki lögnen. Även den självutnämnde blattekungen måste väl vid det här laget inse att han enbart skulle se till å cementera sig fast i botten av den avgrund han nu placerat sig i hos svenska TV-tittare som följer Robinson. Ja hos fler än så om han skulle försöka sig på att fortsätta ljuga sig ur detta i en TV-soffa.
Ja som jag misstänkte då att han redan på ön hade lyckats få till det med Sanna. Å nu skall jag reta upp mina belackare än värre genom att berömma Oskar för hans rekordelighet han för varje avsnitt alltmer visar upp. Han är verkligen genuin i sin interaktion med sina medtävlare och tillika konkurrenter. Ja ni kanske minns från vem ni hörde det först ifrån
R & G tis 25/4
Vettlöst djurplågeri av krabban, som hade oturen att inte hinna krypa ut ur buren innan den togs upp, när Markus satte kniven i den och triumferande höll upp den och lekte med den under dens svåra dödskamp Markus helt vidrigt utsatte den för
Ja vilket härligt lugn som nu utspred sig över Gränslandet när orosanden avpolletterats. Synd att det inte går att få till även i vårt samhälle eftersom återtåget helt enkelt inte är görbart. Lyckligtvis är helvetet här och nu och inte sen i döden
Håller med - framför allt spoilern.
Det där borde TV4 tagit med deltagarna klart och tydligt innan inspelningen. Fy fan.