Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 23:40
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Zeki Demir från Södertälje är en av deltagarna i Robinson 2023. Han vill med sin medverkan hitta sina gränser och skapa en bättre syn på Sveriges invandrare.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/mot-sodertaljebon-zeki-demir-som-deltar-i-arets-expedition-robinson?fbclid=IwAR2lStm2usknPKpV2R9QOhs ooteJmhMb-DQqDCJbqD8gXqLN2zJU8VNPhuw

Vet inte om han lyckades så bra med sitt uppdrag.
2023-04-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Det är bra, vänta in rättegången så får du klara besked. Aftonbladet och övrig media som följer Robinson förmedlar det de intervjuade svarar, att dessa sedan kan skarva, ljuga eller undanhålla delar av historien, fattar väl de flesta av oss.

Först, det var inte dig jag skrev till.
Sedan, rättegång. Är du sann eller?
2023-04-24, 23:42
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Ja, men simning har inget mad saken att göra. Hon verkar vara typen som hoppar från kille till kille för att hon är för rädd och otrygg för att stå på egna ben.

Nä. Däremot är det fler snubbar som fallit för henne i programmet. Ledaregenskaperna, gissar jag. Varken Lill-Dennis och Erik är ju dominanta som individer, till skillnad mot henne.
2023-04-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Fast nu citerade jag ju inte Aftonbladet.

Vittnes-utsagorna, vad pratar du om? Haha!
Tror du att det är ngn förhandling i rätten vi bevittnar. Haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/mot-sodertaljebon-zeki-demir-som-deltar-i-arets-expedition-robinson?fbclid=IwAR2lStm2usknPKpV2R9QOhs ooteJmhMb-DQqDCJbqD8gXqLN2zJU8VNPhuw

Vet inte om han lyckades så bra med sitt uppdrag.
"De sa till mig Zeki hur kommer det sig att du som är så snygg och fräsch vill vara med på Robinson"
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Å andra sidan är det TV4 som är lite knas som inte visar Gränslandet linjärt som de gjorde tidigare säsonger, om än i Sjuan.
Gränslandet som visas på TV4 på söndagar på linjära tv'n är en nerklippt version av veckas avsnitt på TV4play/Cmore, då allt ska få plats på en timme med reklam.

Vill man se allt från Gränslandet, då måste man titta på TV4play eller Cmore!!!
Senast redigerad av Puma006 2023-04-25 kl. 00:15.
2023-04-24, 23:45
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Vittnes-utsagorna, vad pratar du om? Haha!
Tror du att det är ngn förhandling i rätten vi bevittnar. Haha

Det gör vi nog snart.

Dennis säger att han avvaktar anmälan till efterspelet av händelsen.
Zeki kör nu hårt med förtal, när han påstår att Dennis försökte dränka honom.

"Smart."
2023-04-24, 23:46
Medlem
Citat:
Nä. Däremot är det fler snubbar som fallit för henne i programmet. Ledaregenskaperna, gissar jag. Varken Lill-Dennis och Erik är ju dominanta som individer, till skillnad mot henne.
Jag skulle nog säga att Erik är lite av en alfahane och styrande i gruppen. Men det spelar ingen roll, hon behöver bara nån att stå på.
2023-04-24, 23:47
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Först, det var inte dig jag skrev till.
Sedan, rättegång. Är du sann eller?

I forum skriver du till alla...
...vill du svara folk personligen, får du väl skicka ett DM.

Ja, helt sann, om nu någon anmäler händelsen.
2023-04-24, 23:49
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Jag skulle nog säga att Erik är lite av en alfahane och styrande i gruppen. Men det spelar ingen roll, hon behöver bara nån att stå på.

Haha nej det är han inte.

Amanda är alfan (om vi nu ska prata i såna termer. Alfahonor styr ju även i djurflockar, så fine my me). Erik tar enligt andra lagmedlemmar inte ett enda beslut, utan att konsultera Amanda först.

Kvällens avsnitt.
2023-04-24, 23:50
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Håller med dig i mycket men du kan förfan inte tycka att Amanda verkar vara en stark individ?
Hon är den som mest klänger på starka alfahanar för att själv få en bättre position. Hon verkar inte ha problem med att överge den ena för den andra heller.
Jo, jag tycker Amanda är stark dels rent fysiskt men även psykiskt.
Hon anpassade sig lätt vid flytt till nytt lag istället för att gråta över förlorade "vänner" och har visat att hon inte tar nån skit utan kan svara för sig.
Tycker inte att hon klänger på killarna, mer de som faller för henne och att hon gillar uppmärksamheten.
Om hon vet vilken effekt hon har på killarna så är det ju även något som hon antagligen utnyttjar, dvs det är ju inte heller något som gör henne svag, tvärtom. Alternativt så är hon aningslös och omedveten om sin effekt och fattar inte hur de påverkas av henne. Som sportig "pojkflicka" har hon nog alltid haft lättare att få kontakt med killar och ha dem som kompisar men, som tidigare nämnts i tråden, så är det lätt att så fort en tjej är trevlig och omtänksam mot en kille så tar han det som intresse, vilket inte alls behöver vara fallet.

Sen är det ju inte mycket till alfahanar att tala om heller... och de verkar definitivt bli mer beta i hennes närhet på grund av hennes styrka, energi, karisma.
Det är ju även detta som övriga tjejer inkl bitch Chris har så svårt att tåla och vad de hela tiden har stört sig på. Plus att Amanda är stark i tävlingarna vilket de heller inte kan med.
2023-04-24, 23:50
Medlem
Citat:
Råkar det bara vara så att killar har fallit för henne? Hur kommer det sig att hon nu har valt silverryggen framför snyggingen? Det är bullshit att hon skulle ha mer gemensamt med gubben och därför vill hon skeda honom istället.. Bullshit!
Senast redigerad av ToboTobbe 2023-04-24 kl. 23:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in