2023-04-24, 22:23
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
"Alla" de stora värvningarna Durmas, Keita, Fischer, Faraj och Guidetti på bänken. Han är inte feg.

Vet inte vilka alternativ han har/hade i praktiken.

Mår dock dåligt av att se hur stressad han är. Att han dessutom kastar laget under bussen med ”spela på närmsta gubbe mot detta lag betyder att de inte har förstått någonting…” betyder för mig att han inte har många matcher kvar. Förmodligen bra för samtliga inblandade.
Citera
2023-04-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Hur kunde Bajen spela så dåligt mot den här upplagan av gnaget?

Värnamo nollar samma gäng utan bekymmer. Herregud.

AIK är monster när det kommer till derbyn.
Citera
2023-04-24, 22:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
AIK är monster när det kommer till derbyn.
Nej, Bajen var genuint usla. Inte heller mot Varberg imponerade Bajen, även om det var ljusår bättre än mot AIK.
Citera
2023-04-24, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Men söta lilla. Det kommer ni verkligen inte göra! Och om MFF vann förra året så hade jag sagt att dom vinner i år. Hade Djurgården,AIK,Göteborg vunnit förra året så hade dom varit solklara favoriter även i år.. Ett lag som aldrig vinner eller bör ha vunnit kan man inte tro på två år i rad.. Inte ens du gör det.

Det var jävligt svårt att se vilka Häckenspelare som var tillräckligt bra för Europa och därför lämna inga likt det brukar ske med riktiga mästare där dom ser kvalité (inget att skryta om att ingen ville ha dom).. Förklara hur ni är bättre i år och garanterat tar guld . Ska du ta upp tabellen där ni var på samma poäng så får du ta hänsyn till MFF också där enligt dig inte en jävel tar plats i Häcken.

Ingen normal supporter ser Häcken som ett storlag och kommer förmodligen aldrig göra det. Om du går utanför flashback så håller alla med om att det guldet ni tog är nästan lika sjukt som att BP hade tagit ett och inte riktigt någon som bryr sig om "mästarna". Det är väl kul och gulligt men det kommer inte hända igen-

Tror dom flesta hellre vill ha Gais eller ÖIS i allsvenskan än laget utan historia och fans.

Du har rätt. Det är vanligt att våra allsvenska lag har spelare som är ordinarie i svenska A-landslaget. Sluta skäm ut dig nu.
Citera
2023-04-24, 22:34
Avslutad
Fischer som inte ens kan göra mål när han är 1m från målet kanske borde vara tyst?
Citera
2023-04-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nej, Bajen var genuint usla. Inte heller mot Varberg imponerade Bajen, även om det var ljusår bättre än mot AIK.
Spelar ingen roll. AIK kan ligga i botten och dom kommer ändå minst kryssa (förmodligen vinna) sina matcher mot både Bajen och Djurgården.

Kolla upp deras record mot dessa lag, sinnessjukt bra.

Och jag avskyr AIK...
Citera
2023-04-24, 22:39
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Spelar ingen roll. AIK kan ligga i botten och dom kommer ändå minst kryssa (förmodligen vinna) sina matcher mot både Bajen och Djurgården.

Kolla upp deras record mot dessa lag, sinnessjukt bra.

Och jag avskyr AIK...
Jo, Gnaget har bra facit, menade bara att de inte alls var överdjävliga spelmässigt i derbyt och att den rättvisa förlusten berodde helt på Bajens mest erbarmliga spel jag sett på länge. Jag har ingen bra känsla för Bajen i år, tyvärr.
Citera
2023-04-24, 22:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Du har rätt. Det är vanligt att våra allsvenska lag har spelare som är ordinarie i svenska A-landslaget. Sluta skäm ut dig nu.
Vilka Häckenspelare är ordinarie i svenska A-landslaget? Vi har haft denna diskussion förut, det ÄR vanligt och det är nu dessutom ett landslag som är sämst på länge.. Försöker du verkligen påstå att det är ovanligt att mästare eller ens topplag har haft med spelare i landslaget? Det är väl dock första gången Häcken har med någon och det kanske känns jävligt ovanligt för dig.
Citera
2023-04-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Alla vet att AIK kommer tillbaka. Dom känns farligare året efter det att dom har haft en skitsäsong och risken finns ju att det blir guld nästa om detta fortsätter.. När fan var det senast som AIK hade flera "mittenår"?

Kollade upp det för skojs skull. 1994 och 1995 var senaste gången AIK var utanför topp 5 två år i rad.
Citera
2023-04-24, 22:59
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Vår start på säsongen har aldrig varit såhär bra på många många år och då har vi inte ens tillgång till vårt starkaste lag.

Moisander bredvid Ponne eller varför inte addera dessa med Cornelius i en trebackslinje?

Ceesay som wingback fan vad löjligt bra han behöver inte ens konkurrera med Tinner på Högerbacken, fungerar utmärkt längre upp.

Man har totalt glömt bort förra året det är som en helt ny klubb när Rydström klev in.

Guldet ska hem till Malmö igen!
Citera
2023-04-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jo, Gnaget har bra facit, menade bara att de inte alls var överdjävliga spelmässigt i derbyt och att den rättvisa förlusten berodde helt på Bajens mest erbarmliga spel jag sett på länge. Jag har ingen bra känsla för Bajen i år, tyvärr.

Förstår vad du menar.

Lever under premissen att AIK alltid kommer lyckas ta poäng i derbyn. Spelar ingen roll, dom löser alltid skiten, vilket är imponerande (och galet frustrerande) i sig.
Citera
2023-04-24, 23:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Kollade upp det för skojs skull. 1994 och 1995 var senaste gången AIK var utanför topp 5 två år i rad.
Exakt, AIK kommer alltid tillbaka. Det är ju bara löjligt att påstå att dom skulle ha flera år i mitten framför sig..

Antar att du räknar året i superettan som en topplacering
Senast redigerad av Free12 2023-04-24 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in