2023-04-24, 21:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad trött Carro verkar vara (det har ingenting med att hon är nerstämd & våndas å göra)
men bästa fantasin i världen kan man inte ens missta det för ett knullruffs!!, det är för mycket vardagliga lunken, kan det vara järnbrist pga av mensen? men åk då in till Järna för ett tillskott! hon saknar ju storstan!! skapa lite balans

August försöker tillslut sträcka sig ut för fingra på Carro under hennes längsta sömnapne (10 timmar lång var den och Guiness Rekordbok besökte småhusbyn av helt fel anledning) men får ingen kontakt, låt henne sova i ett gemensamt syrgastält!

Carro är iaf öppen och har bra attityd jämfört med Bärta.
Det finns en märklig skörhet hos henne, där hon varnar för sina destruktiva sidor i en relation
vad kan det röra sig om tror ni? jag hoppas att dom får blomma ut
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-24 kl. 21:49.
Citera
2023-04-24, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thoughtful
Han skrämmer ju bort människor (läs kvinnor) när de bara ska vara hans mjölkko för att han ska kunna förverkliga sin fixa idé om ett lyckligt liv. Gud kanske vill annat för hans liv här på jorden. Blir ju lite patetiskt på något sätt.

Va? Vad dillar du om? Det är en helt normal önskan som majoriteten av inte bara människor utan även andra arter och t.o.m. växter delar. Det skulle skrämma bort fler lämpliga kandidater om han skrivit ”jag vill inte ha barn”. Inget fel med att inte vilja det, men det är inte lika vanligt.
Citera
2023-04-24, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thoughtful
Han skrämmer ju bort människor (läs kvinnor) när de bara ska vara hans mjölkko för att han ska kunna förverkliga sin fixa idé om ett lyckligt liv. Gud kanske vill annat för hans liv här på jorden. Blir ju lite patetiskt på något sätt.

Det tror jag inte. Det finns nog många kvinnor som tvärtom letar efter en man som tydligt uttrycker att han vill skaffa barn. Speciellt i den åldern. Då måste man liksom träffa rätt direkt om man vill hinna få barn innan det är för sent. Nu utgår jag från att han är kring 40 år men jag kanske har fel?
Citera
2023-04-24, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Brukar låta så men när det sedan kommer till kritan fattar de andra beslut.

Det är som alla dessa kvinnor i programmet som efterfrågar en mjuk, snäll och omhändertagande man och när de sedan får det klagar de på utebliven attraktion och väljer bort honom.

Normen för närvarande i Sverige är att vilja leva enklare och miljövänligare. Men samtidigt är normen att ha det bra så då blir det att folk är måna om källsortering, miljöval men som sedan bor fint och åker på semester då och då.

Min fru är likadan. Ständigt prat om miljövänlighet men ingen pushar för utlandsresor och inköp av diverse onödiga ateraljer som hon.

De kvinnor som långt upp i vuxen ålder väljer att leva enkelt på riktigt är i det närmaste obefintliga. Om det ändå sker är det i brist på alternativ

Ida vill ju ha Arvid och Lina vill ha Alex, hon är bara besviken för att han vill ha barn och förstår att han kommer välja bort henne. Carro har dock inte sagt att hon vill ha en mjuk omhändertagande man, hon sa intelligent och snäll, vilket hon fick. Jag tror intelligent dock är en omskrivning för sarkastisk och snäll vet jag inte ens om hon vill ha, hon tycker det är negativt att han är mentalt mogen och inte är instabil…
Citera
2023-04-24, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Men en sak jag undrade över, hade han inte en dusch? Är det därför hon går runt och ser ut som att hon inte tvättat och borstat håret? På tal om att inte bry sig om att göra ett bra intryck.

Jo det tror jag att han hade? Men det kanske inte var en klassisk dusch? Men det hjälper väl inte om man sitter på ett utedass med en blodig tampong tampong eller binda i handen…
Citera
2023-04-24, 21:43
Avslutad
Citat:

Det är som alla dessa kvinnor i programmet som efterfrågar en mjuk, snäll och omhändertagande man och när de sedan får det klagar de på utebliven attraktion och väljer bort honom.

Normen för närvarande i Sverige är att vilja leva enklare och miljövänligare. Men samtidigt är normen att ha det bra så då blir det att folk är måna om källsortering, miljöval men som sedan bor fint och åker på semester då och då.

Min fru är likadan. Ständigt prat om miljövänlighet men ingen pushar för utlandsresor och inköp av diverse onödiga ateraljer som hon.

De kvinnor som långt upp i vuxen ålder väljer att leva enkelt på riktigt är i det närmaste obefintliga. Om det ändå sker är det i brist på alternativ

Glömde svara att nej jag vet hur många såna kvinnor som helst. Dom har alltid varit så och det är djupt förankrat. Sa dock inte att dom är Greta Thunberg och har köpstopp och att det är av miljöskäl utan mer för att dom gillar den livsstilen och att vara nära naturen.
Citera
2023-04-24, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jo det tror jag att han hade? Men det kanske inte var en klassisk dusch? Men det hjälper väl inte om man sitter på ett utedass med en blodig tampong tampong eller binda i handen…

Nej det gör det inte! Men jag reagerade på att hennes hår såg fett och tovigt ut. Jag hade ju absolut duschat både för att jag precis gift mig med en främling och för att tv är där och filmar
Citera
2023-04-24, 21:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Då sjösätter man tampongen ovanpå en barkbåt och låter Raurosfallet ta den...ifall man nu inte varit en ömsint miljömupp dvs

Eller nån scetch där Carro går och har den dolt i handen (med knuten röd näve i luften) till hon
lyckas gömma den nånstans i Augusts bostad också får han sig en porrig överaskning först i framtiden
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-24 kl. 21:47.
Citera
2023-04-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Men hur sköter orginal kvinnerna i småhusbyn hygienen? när dom har sina perioder :P Carro ska väl integrereas och bli en i tjejgänget

Då borde Carro ha bett om uppskov att skjuta på inspelningen tills det gått över,
lite som Tjejen som hoppade över gympan (med Goldie Hawn) för att ge det här
äktenskapet en rättvis chans

Det vet jag inte, men hade gärna velat veta.

Det tror jag inte man kan skjuta på. Kostar ju skjortan med filminspelning så de vill nog köra på med produktionsteamet när de planerat.
Citera
2023-04-24, 21:46
Medlem
thoughtfuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Va? Vad dillar du om? Det är en helt normal önskan som majoriteten av inte bara människor utan även andra arter och t.o.m. växter delar. Det skulle skrämma bort fler lämpliga kandidater om han skrivit ”jag vill inte ha barn”. Inget fel med att inte vilja det, men det är inte lika vanligt.

Jag dillar inte om någonting men uppenbarligen vet inte Alex hur man opererar bland dagens kvinnor. Eller har han bara för höga tankar om sig själv och sin socioekonomiska status.
Citera
2023-04-24, 21:48
Medlem
Är ni svenskar så konstiga eller är de lite unika? Om du tittar på samma amerikanska program är skillnaden så stor att den inte ens går att beskriva. De tävlande har nästan ingenting att prata om förutom småsaker som är så oviktiga: maten på tallriken, tv:n är för låg, jah kan inte sitta still när du laggar mat...

Plus att killens relation till sin mormor ser så bisarrt ut. Samma typ av relation med amerikaner eller annan kultur skulle ha sett vacker ut. Så tråkigt.
Citera
2023-04-24, 21:51
Medlem
Citat:

Det bästa är ju om attraktiv kan kombineras med mjuk, snäll och omhändertagande eller hur? Det är en väldigt lyckad kombo. Men de männen växer kanske inte på träd, jag vet inte. Jag hade tur som hittade en som är allt det. Men jag har inte träffat många sådana män i mitt liv så de är kanske ovanliga eller så har jag inte varit på rätt ställen och vetat vad jag egentligen letat efter.
Senast redigerad av Grantoppen2 2023-04-24 kl. 22:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in