Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Det är du som här står för de låga förväntningarnas rasism. Lägst förväntningar skall vi absolut ha på dig, som känner ett behov av att uttrycka dig som du gör och som inte tycks förstå skillnaden på att försvara någon och att påtala bristen på bevis för anklagelserna.
Visst kan det vara så att Maja är en mörderska. Det är det första du inte förstår, att såväl GW som alla oss andra förstår. Men det är långt ifrån tillräckligt bevisat för en fällande dom i HR, det är det andra du inte förstår.
Haha, du är då en snarstucken liten stackare. Inte nog med att du haft fel i det mesta du skrivit så har du inte förstånd att tagga ner när du får det svart på vitt.
Vad vi här på flashback tror om det ena eller andra är ju helt ointressant för slutresultatet, mer som ett tidsfördriv med spekulationer. Men vissa tar sig själva på allt för stort allvar och skriver förklenade om sådana som inte tycker som de själva. Och nu har du lyckats lura in mig på det spåret också. Tyvärr.
Jasså, förstår jag inte att Maja kan vara en mörderska... underligt, tyckte precis jag skrev det i mitt inlägg.
Huruvida det räcker i HR vet ingen av oss. Var tingsrättsdomen skiljaktig? Om inte har ju även den juridiskt utbildade representaten i tingsrätten ansett att bevisningen är tillräckligt god. Så kan det även bli i hovrätten förstås. Men det förstår ju inte jag tydligen. Ojdå.