Citat:
Ursprungligen postat av
Mercede
Jag såg med de bilderna på honom som du berättade i ett senare inlägg, de var tagna runt 2010 nån gång på en hemmafest. Jag fick känslan av att de var kompisar och 1 av tjejerna var tillsammans med hans kompis (på sättet de pratade i kommentarerna till inlägget)
Det var de enda bilderna som fanns med andra tjejer.
"i vanliga fall" när man kollar igenom en profil brukar man i alla fall nån gång hitta "blev tillsammans med X" eller hitta små hjärtan o sånt i kommentarer men hans FB var helt tomt på sånt, jag påpekade det här i tråden redan innan man fick veta att han var "introvert" och tyckte det verkade konstigt redan då.
Mitt poeng er uansett, at jeg ikke tror at han var interessert i et klassisk forhold til det motsatte kjønn.
Jeg tror han tenner på selve volden. Altså at han er sadistisk.
Legg til at han tar med seg offeret, kjører ekstremt langt, og dessuten i flere etapper. Kirkerup --> Sorø --> Korsør.
Dette er svært risikofylt, og tyder på en gjerningsperson med erfaring.
Oppførselen tyder svært lite på en genert/stille/beskjeden/forsiktig person. Jeg tror derfor "genansen" er påtatt - altså skalkeskjul.
Jeg blir ikke overrasket dersom MGM har drevet med dyremishandling i barndommen - uten at det nødvendigvis har blitt oppdaget.
Det er ikke hvem som helst som kidnapper et 13 år gammelt barn, og utsetter barnet for krenkelser, vold og voldtekt.
Jeg tror det må være noe mer enn dårlige erfaringer på Tinder, som fører til at mennesker utfører slike grove handlinger.
Påtalemyndigheten mener dessuten at en medskyldig fremdeles kan være på frifot. Dette fremkom ifm varetektsfengslingen.
Jeg tror derfor at han er frivillig singel pga praktiske årsaker, nemlig fordi han er en serieovergriper.
Takk for opplysningen ang årstall på fb-bildene jeg refererte til.
Det var noen bilder fra en studentfest (?) også. Husker du hvilket årstall de bildene ble tatt?