2023-04-22, 12:26
Medlem
Nån som vet om man kan köpa hhc vätska i sverige? Asså shortfills som vejparna kallar de
😚☁️☁️
Citera
2023-04-22, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igorrealoff
Nu har jag och mina polare frågat om hhc i Sumpan men jag blev snabbt nekad. När vi stod och väntade på någon som kunde köpa åt oss utanför kom ”ägaren” och gav en speach om hur farligt de va och vägledde oss där ifrån.
Vi är alla 16-17 år och är 18 nästa år så känns deppig över hur några månade avgör hur svårt de ska va att få tag i. Någon som vet någon som säljer ut eller kan mötas upp?
Ni borde avstå droger ska ni ändå använda något så rök vanlig cannabis för guds skull.
Citera
2023-04-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VretaKloster
Ni borde avstå droger ska ni ändå använda något så rök vanlig cannabis för guds skull.
Varför?
Citera
2023-04-22, 15:13
Medlem
Citat:
Varför?
Cannabis tros ha använts i över 10 000 år. Vi vet hur det fungerar och riskerna. Det är inget som produceras fram i ett labb senaste åren som detta. Eller äns ett labb, vem vet. Under tillverkningen används dessutom tungmetaller och liknande som är farliga andas in om det är kvar i produkten.

Just nu behöver många dessutom varenda krona dem kan få. Hur pålitliga tror ni verkligen försäljarna av dessa är? Helt nytt på marknaden och vill lura småbarn som er.

Köp vanlig cannabis istället och var inte testkaniner.
Citera
2023-04-22, 15:14
Medlem
Citat:
Ser inte att de skulle vara mindre oskyldigt att röka? Vista att de har olika styrkor och effekter men vi tänkte inte direkt dundra ihjäl os på de första gången.
Citera
2023-04-22, 15:19
Medlem
Citat:
Cannabis tros ha använts i över 10 000 år. Vi vet hur det fungerar och riskerna. Det är inget som produceras fram i ett labb senaste åren som detta. Eller äns ett labb, vem vet. Under tillverkningen används dessutom tungmetaller och liknande som är farliga andas in om det är kvar i produkten.

Just nu behöver många dessutom varenda krona dem kan få. Hur pålitliga tror ni verkligen försäljarna av dessa är? Helt nytt på marknaden och vill lura småbarn som er.

Köp vanlig cannabis istället och var inte testkaniner.
Ser din poäng. Men vad gör vi då? Hash istället? Vill inte röka är de mer safe att ta hash (smälta ner skiten) då istället för hhc?
Citera
2023-04-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ser din poäng. Men vad gör vi då? Hash istället? Vill inte röka är de mer safe att ta hash (smälta ner skiten) då istället för hhc?

Vill ni vara safe så avstå helt från droger i eran ålder...Önskar jag själv hade väntat tills jag var 25 minst innan jag började.
Citera
2023-04-22, 16:58
Medlem
Citat:
Självklart mycket bättre med hasch. Smält ner riktigt smör och smula ned haschet låt stå under omrörning under 30-60minuter. Mellan 90-110 grader.

Busenkelt.
Citera
2023-04-22, 17:02
Medlem
flygandApans avatar
Citat:

Om ni ska röka något så rök vanligt hasch, även om jag själv tycker HHC är helt fantastiskt bra så är det ändå bättre att röka hasch eller weed. Och om ni ska vejpa HHC ändå så läs på innan och ta reda på biverkningar.

Allra bäst är att ni väntar minst 5 år till innan ni rör droger.
Citera
2023-04-22, 18:25
Medlem
Ni vet ju inte vad haschet innehåller.
Citera
2023-04-22, 18:42
Medlem
Har beställt alla 4 varianter av HHC från cannaone nu , enligt Postnord ska jag gå hem det på måndag 😏

Någon som testat hhc vapes och vet om det luktar så man behöver va försiktig med kläder/hår/röka inomhus om man ej vill bli påkommen efter en stund?
Citera
2023-04-22, 19:16
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nu har jag och mina polare frågat om hhc i Sumpan men jag blev snabbt nekad. När vi stod och väntade på någon som kunde köpa åt oss utanför kom ”ägaren” och gav en speach om hur farligt de va och vägledde oss där ifrån.
Vi är alla 16-17 år och är 18 nästa år så känns deppig över hur några månade avgör hur svårt de ska va att få tag i. Någon som vet någon som säljer ut eller kan mötas upp?

Jag är ledsen men jag tycker ändå det är bra att ni får vänta med sånt.
Peoblemet är väl att ni kanske köper av någon annan istället och ni har ingen aning vad de blandat i för skit, tyvärr kan man inte va säker på att de inte har spreyat med spice eller nån annan skit. Jag önskar vi hade bra pålitliga affärer.
Jag fick enorma Neurologiska problem sist jag rökte på för 2år sen, jag kan inte säga det till vården så jag vet inte hur jag ska bli frisk 😬
Säger inte att det är dåligt röka jag fick, bara konstigt tillfälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in