Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-16, 15:19
Medlem
skadad87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickleJuice
Kan rekommendera deras Euphoria pennor, kan inte klaga om dom alls och sidan är riktigt bra att ha och göra med också rekommenderar dom starkt.

Nice. Ska köpa, men vad är det för något? Är det spice? Är helt ny till hela CBD/THC/HHC världen
Citera
2023-04-16, 19:36
Medlem
MindWalker86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Enbart hhc är lite tråkigt. Funkar bäst i samband med riktig bruning/thc.

Hur många bloss behöver ca en inbiten rökare på smoketoweres 50% vapes?

Köp den med 96% hhc istället, två till tre puffar & håll inne ångan i varje inandning minst 10-15 sekunder. Ligg i sängen eller sitt i soffan, vänta 15-20 min och du upptäcker hur bra det lugnt & säkert slår på.

Tagit det varje kväll innan jag ska sova i ca tre månader nu, kan inte sova utan några puffar på vapen nu längre. När jag är ledig tar jag en morgonpuff innan jag går upp, då känns den lediga dagen mycket längre & långsammare, dvs en illusion av en längre ledig dag/mer fritid.

Hade svårt att sova förut, men sover nu dagligen mellan ca 20:00-06:00, ifall jag röker runt klockan 19 dvs.

Gutt att de finns, hoppas ju dock det vanliga legaliseras så småningom.

/MindWalker86
Citera
2023-04-17, 23:41
Medlem
blev rätt jävla bäng av hhc vape pen + hhc weed. Det är en annan sak än cbd. Däremot så är det ju inte the divine plant as it is meant to be smoked liksom, tyvärr, men vad göra.
Citera
2023-04-17, 23:46
Innebär potpurri hampa eller något annat växtmaterial?
Citera
2023-04-17, 23:55
Medlem
Nirpin-Jounis avatar
Synd att det ger utslag på THC på sticka.
Citera
2023-04-18, 15:15
Medlem
Folketstempels avatar
Går det att tillverka hemma likt CBD--> THC?
Citera
2023-04-18, 15:31
Medlem
freejackiearklovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Verkar ha fått in den igen, beställde nyss. Ser dunder ut 🤙
Berätta gärna vad du tyckte om den ifall du hunnit testa! Av labbrapporten att döma såg den rätt treevlig ut 👍
Citera
2023-04-18, 20:12
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freejackiearklov
Berätta gärna vad du tyckte om den ifall du hunnit testa! Av labbrapporten att döma såg den rätt treevlig ut 👍

Rikstunga grejer. Grabbarna på Lustgasdirekten levererar typ alltid. Namnet är lite whack eftersom de tydligen inte säljer lustgas längre, men antar att det är dags att branda om
Citera
2023-04-19, 09:51
Medlem
freejackiearklovs avatar
Citat:
Rikstunga grejer. Grabbarna på Lustgasdirekten levererar typ alltid. Namnet är lite whack eftersom de tydligen inte säljer lustgas längre, men antar att det är dags att branda om
Dunder! Tur att den landar i brevlådan hos mig idag mao.
Citera
2023-04-19, 17:09
Medlem
Citat:

Testade den igår Beast Pina Colada
Smaken är mycket bra smakar verkligen Annans och ruset var det inget fel på... haft uppehåll en vecka så kickade rätt bra på bara 3 små drag av den.

Hårdvaran är det bästa jag haft mina händer på av en vajp oavsett vad det varit i dem.

edit: nu har de fått in en till med hög R-HCC enligt lab testet hela 2ml https://lustgasdirekten.se/hhc/hhc-vape-lemon-2ml-99-kommer-snart
Senast redigerad av kindofblue 2023-04-19 kl. 17:15.
Citera
2023-04-20, 08:58
Medlem
https://www.tv4.se/artikel/4mOdR97ctMAHqI42WyMVt6/ny-cannabisdrog-saeljs-lagligt-i-svenska-butiker-liknar-smagodis

Intressant artikel om hhc.
Citera
2023-04-20, 10:23
Citat:
Ursprungligen postat av Gidrobot
https://www.tv4.se/artikel/4mOdR97ctMAHqI42WyMVt6/ny-cannabisdrog-saeljs-lagligt-i-svenska-butiker-liknar-smagodis

Intressant artikel om hhc.

Vet inte vad som var så intressant med artikeln var ju inget nytt precis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in