Väldigt konstigt att det inte kommit in några jokrar än. Det brukar ju ske i de första veckorna. Hoppas det kommer in två män, typ som Raymond som gör att det blir spännande.
I slutet av avsnittet säger ju Anders att någon brutit mot reglerna! Intressant för jag uppfattar det som om det är i Robinson och inte i gränslandet och därför får väl Fabian vara kvar. Och den som röstas ut i örådet får nog stanna? Eller vad tror ni?
I slutet av avsnittet säger ju Anders att någon brutit mot reglerna! Intressant för jag uppfattar det som om det är i Robinson och inte i gränslandet och därför får väl Fabian vara kvar. Och den som röstas ut i örådet får nog stanna? Eller vad tror ni?
Ja du, bra fråga. Jag hamnar till slut i att det är någon i gränslandet. Om det vore någon i Robinson så skulle väl inte Anders sitta ner och ha ett allvarsamt samtal utan bara säga till de i gränslandet att ingen behöver lämna för någon lämnat Robinson så ingen kommer till gränslandet. Minns ju Peter där det inte kom fram något om orsak.
Jag brukar ju dock ha fel.
Hmm undrar vem som kan ha brutit mot reglerna. I mitt huvud står det mellan 3-4 personer bland de misstänkta:
Oscar: Kan ha försökt utforska området mer utan produktionens vetskap eller hittat en uppiggande växt eller hamstrat mat någonstans.
Markus: Hans fälla var mot reglerna kanske...
Zeki: Möjligen sagt eller gjort något i och med sitt förakt mot Elin
Dennis den store/äldre: Kan ha sagt eller gjort något sexistiskt (enligt produktionen) mot någon av flickorna i haremet
Senast redigerad av Shieldhero 2023-04-20 kl. 06:07.
Hmm undrar vem som kan ha brutit mot reglerna. I mitt huvud står det mellan 3-4 personer bland de misstänkta:
Oscar: Kan ha försökt utforska området mer utan produktionens vetskap eller hittat en uppiggande växt eller hamstrat mat någonstans.
Dennis den store/äldre: Kan ha sagt eller gjort något sexistiskt (enligt produktionen) mot någon av flickorna i haremet
Det ser verkligen inte naturligt ut 😳 hårförlängning bröst fettsugning på dom flesta ställena på hennes krop botox rumpförstoring jämför med hennes tidigare bilder så är det två olika personer en dyr och en billig.
Sanna har gjort om det mesta, syns långa vägar. Sjukt onaturligt, plsstig ansiktsmask och silikon bröst.
Gissar på Oscar som mest sannolik regelöverträdare. Han kan ha gjort som Leif för några säsonger sen gått över den stipulerade gränsen för lägret eller så är det kanske någon som tagit emot smygsubsidier av nån i inspelningsteamet eller av nån ur lokalbefolkningen och då kan det vara vem som helst.
Kul att Erik såg så bitter ut över att Dennis skojade till det lite efter förlusten och pratade om det andra lagets tur. Skärp dig Erik! Det var ju bara ett skämt.
Kanske Erik? Han hade ju sagt nåt häromdagen som kunde ha uppfattats som ett hot, typ "Rör inte Amanda annars..."
Det var nåt sånt som diskuterades tidigare i tråden
Fast det är nog en gränsländare som överträtt reglerna. Annars skulle väl iinte storpappa Anders Lundin komma dit personligen. Då är det antagligen inte Fabian som ändå ska åka hem utan nån av de tre andra.