2023-04-19, 19:02
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Dom båda borde hängas eller skickas till sina hemländer
Finns JJs födelseattest arkiverad i Gaza?
Citera
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Båda ser efterblivna ut, speciellt negressen.
Citera
Medlem
cidertiders avatar
[quote=sybel|84201916]J ljuger om allt, dessutom subtilt och beräknande och M ljuger för att komma undan, ofta på ett taffligt och uppenbart sätt.
Hur M uppfattat J är väl hennes sanning, inte min - jag vet inte.

Grattis till ett nytt hitte-på; Maja-dyrkare! Vore inte historian så sorglig, hade jag asgarvat.[/QUOT

Jag asgarvade när domen föll idag. Enbart för att historien är så sorglig blev jag glad att ingen som inte förhindrade mordet går fri. När jag sen läste att Toves anhöriga tyckte att tingsrättens dom blev enligt deras önskan , då blev jag om möjligt , ännu gladare!
Citera
2023-04-19, 19:04
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Ytterligare svenskt blod som spillts av rasfrämmande element.

Japp.

En neger och en jude mördar en svensk tjej. Det måste bli ändring snart.
Citera
2023-04-19, 19:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
NEJ. JJ utförde själva mordet, dödandet av TT.
Lägg ner. Det får bara plats en hand runt halsen och negern hjälpte till så gott hon kunde. Nu har båda fått det straff dom förtjänar. Negern hade kunnat förhindra eller larmat men det gjorde hon inte. Vidriga kärringar och dessutom hatade i hela landet. Nu fick "Svensson" se också att det var ytterligare en neger som mördat och en till invandrare.
Citera
2023-04-19, 19:05
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Men snälla du , det är väl skillnad på att tro J när hon säger att M höll i Toves händer , än att inte tro när hon säger att hon höll om Toves hals i 10 sekunder !! Jag menar , vem klockade henne ? Den jämförelsen är ju som att gripa efter halmstrå.
En mening sanning, en mening lögn. Med sannolikhetslära ska man räkna ut vilken som är sann och vilken som är falsk.
Som jag ser det vore det mer logiskt att räkna på trovärdigheten, ljuger hon eller talar hon sanning?
Citera
2023-04-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Dom är ju svenska medborgare och har svenska föräldrar förutom J pappa då som är fr Israel
Undrar hur pappa J har tagit det hela?
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Båda ser efterblivna ut, speciellt negressen.

Inte så förvånande med tanke på......ja
Citera
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Js 10 s, styrks inte av RL.

Om mobilrörelserna går att förklara på annat sätt, så ja. Att mobilen rör sig är inte bevis för att M gör det, även om det är mest troligt.
Dax för dig att inse att din Maja också är en bestialisk mördare. Lika aktiv som den andra.
Citera
2023-04-19, 19:08
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Exakt samma som mördaren Lydia Barth; när det blev för obekvämt fick hon panikångest och ”mindes ingenting”. Den värnlösa mannen hon sköt ihjäl fick underförstått skylla sig själv. https://m.youtube.com/watch?v=prD6g-JLTGE&pp=ygULTHlkaWEgQmFydGg%3D

Har Johanna och/eller Maja vänt sig till Toves familj och uttryckt uppriktig ånger under rättegången? Nää, de har gråtit över oturen att åka fast och hur jobbigt de har det.

Javisst, alltså det är klassiskt. Jag blir förbannad! De utnyttjar sina diagnoser på ett otäckt sätt. Maja hade ju dessutom selektivt minne.

Just det fallet följde jag inte så noga men jag minns det. Hon dömdes väl till arton år, eller?

Nej, de bryr sig inte det minsta om Tove eller hennes familj. Nej, de bryter ihop när de får fängelsestraff.
Citera
2023-04-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Fanns inga skador på toves huvud så din påhittade teori faller direkt.
Jo det fanns ett sår i huvudet men troligtvis så slog hon i duschstång som låg på golvet eller vvs koppling som stack upp i golv
Citera
2023-04-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Finns en ljudupptagning från rättegången där Johanna Leshem Jansson berättar om mordet.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/johanna-leshem-jansson-om-mordet-pa-tove/

JJ visar upp badrummet för TT.... Högt osannolikt att MH var med JJ berättar det som att det enbart är hon själv och TT, förutom i slutet när hon ska säga vi kände efter TTs puls.

MH kan ha kommit in i badrummet när hon hörde TTs sparkar i väggen... Finns ingetting som överhuvudtaget tyder på att MH deltagit i mordet.

Varför var JJ gylf uppdragen och TTs bh och tröja, antastate JJ TTs döda kropp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in