Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-19, 13:20
Medlem
Puma006s avatar
Gränslandet dagens avsnitt:
2023-04-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Hur tro "ni" att ni skulle klara er i Robinson?

Själv skulle jag inte lida av matbristen tror jag, men om jag inte får sova kommer jag blir sur som satan

Jag är inte heller någon tävlingsmänniska när det gäller fysiska tävlingar, är inte så smidig och snabb direkt. Plankan skulle jag kanske ta, eller sånt där man bara ska hålla ut i evigheter. Är expert på att sitta i mina egna tankar i evigheter, så jag skulle inte bli uttråkad. Sen när det gäller siffror och räkna på saker skulle jag nog greja rätt bra.

Sociala spelet skulle jag ha svårt med, skulle nog lätt bli sårad om folk planerade rösta ut mig. Är inte heller någon som snackar skit om folk, utan är tyvärr lite sån där som försöker "förstå" hur alla är och vill känna alla på tu man hand. Men skulle nog vara lite mer tyst när vi sitter hela gruppen och pratar. Och iom att jag själv är rätt "snäll" så skulle jag nog lätt bli ett offer. Sen skulle jag bli galen på att inte kunna få vara ifred om jag vill. Även om det är en ö och man säkert kan gå iväg själv om man vill, så skulle jag nog bli irriterad över att jag måste vara med och tävla och greja när jag helst vill sitta själv på en stubbe och tänka på något annat.

Jag skickade nyss in min ansökan! Alltså tror jag att jag skulle kunna ha en okej chans om jag får vara med. Dock så har jag bara sett en halv säsong, så jag vet ju inte riktigt vad det går ut på fullt ut, men hittills ser det ut som en väldigt rolig utmaning.
2023-04-19, 14:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truthahn
Jag skickade nyss in min ansökan! Alltså tror jag att jag skulle kunna ha en okej chans om jag får vara med. Dock så har jag bara sett en halv säsong, så jag vet ju inte riktigt vad det går ut på fullt ut, men hittills ser det ut som en väldigt rolig utmaning.

Om du enbart har sett en halv säsong så kan det vara bra att du kollar hela säsongen och gärna flera olika. Så du vet vad du behöver lära dig INNAN du eventuellt skulle bli uttagen/antagen till att få delta!
Det gäller ju både att överleva fysiskt ang. ont om mat och vad man äta eller inte äta och vara i bra kondition för tävlingar och kunna spela det sociala spelet = överlevnadsboken från Försvarsmakten är bra att plugga in och träna på
2023-04-19, 14:38
Medlem
Carro och Alva passar inte ihop för fem öre. PR trick?
2023-04-19, 15:49
Medlem
Jag undrar över Sanna som bara håller sig i bakgrunden och klappar händerna när dom vinner. Hon ser ju ganska bra ut fast lite plastig kniven och sillikonet har använts flitigt. ska hon smyga genom programmet? camilla syns ju heller aldrig?
2023-04-19, 15:59
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om du enbart har sett en halv säsong så kan det vara bra att du kollar hela säsongen och gärna flera olika. Så du vet vad du behöver lära dig INNAN du eventuellt skulle bli uttagen/antagen till att få delta!
Det gäller ju både att överleva fysiskt ang. ont om mat och vad man äta eller inte äta och vara i bra kondition för tävlingar och kunna spela det sociala spelet = överlevnadsboken från Försvarsmakten är bra att plugga in och träna på
Pang på rödbetan där!👍👍
2023-04-19, 16:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Pang på rödbetan där!👍👍

Ja!

Dessutom lite kul att veta om Robinson:
2023-04-19, 16:11
Medlem
Bakarettans avatar
Börjar få grymt svårt för Elin. Klämkäck så man ibland måste ta fram skämskudden.
Är hon månne frireligiös? Typ pingstvän? Skulle inte förvåna mej alls om så är fallet. Falsk & lismande. Försöker åka räkmacka genom att spela "offer".
Har svårt för Zeki och hans enorma ego men han åkte upp ett pinnhål då han stod upp för Christina.
Hoppas Millan genomskådar Elin & får ut henne. Tror kanske att hon redan har gjort det...
Patt-Fabbe tror jag inte orkar vara kvar på Gränslandet. Han vill hem & dammsuga & jaga unga damer på Avenyn😜
2023-04-19, 16:14
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja!

Dessutom lite kul att veta om Robinson:
Helt underbar info! Tusen tack. Den satt som en smäck👍😜
2023-04-19, 16:21
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollosausdal
Jag undrar över Sanna som bara håller sig i bakgrunden och klappar händerna när dom vinner. Hon ser ju ganska bra ut fast lite plastig kniven och sillikonet har använts flitigt. ska hon smyga genom programmet? camilla syns ju heller aldrig?
Du får maila produktionen & fråga hur det kommer sig att det är så.
2023-04-19, 16:35
Medlem
Bakarettans avatar
Många här i tråden har nog inte förstått att hela skiten är riggad av prod.teamet och TV4. Som ju förespråkar och föredrar politisk korrekthet.
Att t ex en deltagare får åka med röven före ut pga han sa negress bevisar ju endast hur infantila de i prod.teamet är.
Att man som neger i förrförra säsongen får mordhota en annan deltagare...det skiter dom i. Jo, minsann.
Den här säsongen måste slå rekord i hur prod.teamet lyckats samla ihop deltagare som speglar hur Sverige ser ut idag. No more comments.
Nu ska jag baka negerbollar. Yummy🤗
2023-04-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pcfreak
Carro och Alva passar inte ihop för fem öre. PR trick?

Carro kommenterar mycket i sociala medier och verkar göra allt för att bli kändis. Först var hon ihop med Dennis på ön och sedan gjorde dom slut direkt när dom kom hem.Sedan upptäckte hon tydligen att hon var lesbisk och blev ihop med Alva. Bägge historierna låter påhittade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in