Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Du säger emot dig själv. Om man har skador på ersättarnas ersättare så har man uppenbarligen en djup trupp men det kommer aldrig räcka till i bisarra skadesituationer. Har nog aldrig hänt förut att ett lag har tvingats spela med 4:e alternativet på flera positioner samtidigt? Och om det har hänt så har dom knappast hanterat det bättre än vad vi gjort..
Det var ju dina egna ord att ni hade skador på både 2a o 3e gubbar så nej sa inte emot mig själv, sa dina ord, uhm aldrig hänt? Kolla MFF:s skadelista förra säsongen, skillnaden mellan Malmö o Häcken är att våra ersättare är etablerade spelare, ni är absolut bra när ni är som bäst men frågan är hur ofta ni kommer vara det och har ni truppen till det, inte enligt mig. Samuel Gustafsson var ju rent pisskass sist och förra säsongens gigant Rygaard var extremt blek, försvar och målvaktsspel lämnade mycket att önska.
Visst Hammar saknades, vet hans betydelse för er men om jag inte missminner mig från hans tid i Malmö och utomlands så är han ganska skadebenägen.
Sen håller jag med dig om att så mycket betydde inte Jeremejeff så jävla bra är han inte han råkade bara få in typ allt under en säsong, tycker personligen Traore är mycket bättre men han kan inte ensam bära laget om inte resten funkar.
Förlusten mot Kalmar, fine sånt händer ibland men det är inget som får hända upprepade gånger framförallt inte på hemmaplan.