Citat:
Ursprungligen postat av
Batguurl
Håller med dig! Jag skäms ögonen ur mig varje gång jag läser hennes #freeceesay hashtag - aldrig fattat det där med folk som skriver ut free, man ba aa men de kmr hjälpa 👍🏽 jag undrar om hon har LIITTEEN självinsikt pga att hon begränsar kommentarerna? För om hon inte bryr sig o anser att hon har rätt i de hela borde hon ju kunna möta o konfrontera dom som ifrågasätter o talar ut sanningen? Hon sa i loka brunns interjuv att hon inte bryr sig om det elaka kommentarerna hon får men att hon blir ledsen för Alex för att (som hon påstod det) VUXNA människor mobbar Alex som är sjuk pga sitt beroende.. Jag vill såå gärna att Alva låter en kommentera fritt o fråga henne då. Varför lägger du ut videos/bilder på din såkallade man om du vet att han är helt väck? Man ser ju att han är helt sne av alla droger men ändå väljer DU SJÄLVMANT ATT LÄGGA UPP PÅ HNM hur messy han än ser ut? Om inte alva hade lekt paparazzi o lagt upp på Alex överallt kanske folk inte hade vetat hur pass illa det är med hans beroende, har du tänkt på de ngngång efterblivna alva? Under tiden jag umgicks med Alex va han noll aktiv på social medier när han va i sina drogrusher o ville han posta ngt så sa folket omkring hnm om ngt såg pundigt ut, men såna vänner har Alex pundat bort o kvar blev hans karma, Alva i sin besatta era. Alex biggest fan! Säger ju att dom 2 har en 1 sak gemensamt som håller dom ihop o det är att båda DÖÖÖÖR för Alex.
Du har så rätt i dessa två saker! Hon som inte bryr sig ett skit borde utan problem kunna möta kommentarer och hantera hat! Mytomanen. Kommer ihåg när Alex hade live en gång och hon vägrade vara inne i mer än ett par sekunder pga att hon inte klarade av alla elaka kommentarer. Hon spotta så mkt lögner hos Lokal sist så det inte är klokt!
Sen det sorgliga.
Hon påstår att hon bryr sig om Alex mående och det är synd om honom att folk hånar honom och skrattar, kommenterar osv. Men hon som står honom närmast, som ska vara hans person på jorden, hjälpa honom, stötta honom. Hon, det är endast hon som lägger ut på honom när han är i sitt sämsta skick, ingen annan! Gång på gång, ibland garvar hon till skiten också och tycker att Alex är lite ball och gullig! Det är bara hon som bjuder in allmänheten till att kolla på hans förfall! Som du säger, Alex lägger inte ut jätte mkt själv, och har aldrig varit riktigt glad för sociala medier. (Med undantag för ngr psykos videos där han inte vet var han har röven)
Men Alva vet precis vad hon gör. Hon är inte helt jävla väck när hon gör bort sin man inför alla, hon är helt medveten om vad hon gör. Riktig Gangsta Wife det! Vilken mardröm till flickvän hon är, fyfan alltså. Kan inte tänka mig ett större svek, än att bli uthängd av min partner när jag är i mitt sämsta skick djupt på botten!
Hon är så jävla genom rutten. Sitta hos Lokal och låtsa hon tycker synd om honom. Hon kan inte tycka synd. Börjar på allvar tro att hon har ngn form av empati störning. Som sociopater brukar ha!