2023-04-18, 00:58
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Pedofiler är absolut inte gamla snuskgubbar, som den gängse bilden är. Det är snarare unga män i 18-20-årsåldern, som av någon anledning inte klarar av att ha en vuxen relation med en kvinna. Utan då istället vänder sig till barn. Dessa sexförbrytare återfinns ofta på dagis, eller som scoutledare, på ridskolor och liknande där ungar finns.

Återfinns på platser där det finns många barn JA

Ålder 18-20 NEJ (en liten andel bara)

Vad händer när männen 18-20 blir 21,25,37,72 ? Har de slutat vara pedofiler då? Slutar de vara pedofiler så fort de äntligen får en vuxen relation med en kvinna?

Nej, du är helt ute och cyklar
Citera
2023-04-18, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
De kommer komma fram att det är något fel i hjärnan på honom och låsa in honom på psykiatriska på livstid.

Läste att folk tyckte att han verkade så oskyldig.

Naturligtvis så är det något allvarligt fel med hans hjärna.

Oavsett var han hamnar, så hoppas jag att han aldrig släpps ut.
Citera
2023-04-18, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Men samtidigt skall det daltas med GM, och skydda hans integritet. Det är fullständigt obegripligt. Man kommer nog ihåg hur "kompisar" i tonåren kan bete sig mot varandra. Stackars lilla tös.

Nu har väl dansk polis eller domstol gått ut och bett samtlig massmedia ta bort samtliga bilder på brottsoffret.

Och skälet till att det daltas med MGM är att han inte är dömd än. Vilket han ju givetvis kommer bli, har till och med erkänt. Dock fortfarande rimlig hantering.
Citera
2023-04-18, 01:07
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTranslateNorrmann
Problemet är att den här mannen är ganska ung. Jag skulle ha trott att det tog längre tid att utveckla den här typen av extremt beteende

Nej, det är snarare ganska sent tycker jag. Det är inte så troligt att hans störda hjärna började bli det först när han blev vuxen. Det kommer med uppväxten och byggs på med värre och värre fantasier och utfall av dem. I barndomen kan han ha mördat djur tex (rätt vanligt att det börjar så) och det har ändå gått 25 år från att han kanske började döda djur (ponera att han började med det när han var 7 år). Nästa stördhet kan ha varit att söka upp snuff movies eller liknande, börja stalka kvinnor, ett gäng misslyckade försök att våldta någon för att han inte vågat i slutändan, tills han verkligen börjar våldta.

Jag lyssnar mycket på true crime, många av de som mördar för nöjes skull har börjat med sina extrema sjuka saker redan som barn, första brotten kommer när de är runt 16-17 år.

Han har definitivt våldtagit fler än F.
Citera
2023-04-18, 01:08
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
En knapp timme i bil räknar inte riktigt som "samma område" i min värld... Däremot försvann Emilie från Korsör, vilket ligger något närmare Svensdtrup, där Fillipa hittades i PWs hus. Men 2016 bodde PW väl inte i Korsör ?

I sådana sammanhang är 1 timme inte så mycket. Korsör ligger inom cykelavstånd från Svenstrup. Även Slagelse ligger inom en timmes cykelavstånd från Korsör (eller 20 minuter med bil).
Citera
2023-04-18, 01:14
Medlem
konstits avatar
39 vänner kvar på fb... Gissningsvis stängs kontot snart ?
Citera
2023-04-18, 01:15
Medlem
Skaraborg2s avatar
Pedofili går aldrig att bota.

Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Återfinns på platser där det finns många barn JA

Ålder 18-20 NEJ (en liten andel bara)

Vad händer när männen 18-20 blir 21,25,37,72 ? Har de slutat vara pedofiler då? Slutar de vara pedofiler så fort de äntligen får en vuxen relation med en kvinna?

Nej, du är helt ute och cyklar

En pedofil slutar aldrig att vara en pedofil.

Förr i tiden kallades dessa för "ful farbror" både gällande flickor och pojkar. Detta är en sexuell läggning som varar livet ut. Känner till fall där män som är pedofiler har varit tillsammans med kvinnor, t. o. m. sambos, - men enbart om kvinnorna hade minderåriga döttrar.
Citera
2023-04-18, 01:15
Medlem
Tror ni han kommer höras angående Emelie nu med och kanske andra mord/våldtäkter?
Citera
2023-04-18, 01:34
Avslutad
Där försvann hans Linkedin. FB verkar ännu fungera. Samkör med hans FB där uppger han sin senaste arbetsplats Head of Marketing på Raasdal Trading. Denna uppgift lämnar BT angående var platsen skulle vara i Sorö.

https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-04-17-32-aarig-menes-at-have-koert-13-aarig-til-firma-i-industriomraade

Platsen dit Filippa troligen har körts efter att hon kidnappades. (se skylt).

https://www.google.se/maps/@55.4635013,11.56254,3a,16.2y,75.45h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4u_AD_PZ0SAvbsvYrTafAQ!2e0!7i1 6384!8i8192
Citera
2023-04-18, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tror ni han kommer höras angående Emelie nu med och kanske andra mord/våldtäkter?

100% tror jag och hoppas så att han blir straffad! Jävla psykopat som kan göra sånt här mot en liten flicka, och andra. Skulle gissa på att han ligger bakom massa andra våldtäkter också. Minns inte, men i fallet om Emilie hittade man den vita skåpbilen eller blev det bekräftat att hon hade utsatts för våldtäkt innan hon tragiskt nog blev mördad? (Obviously ja, men blev det bekräftat av polisen?) Jag väntar bara tills meddelandet kommer om att det var han som låg bakom mordet på Emilie. Hur många vänner hade han på FB innan hans namn kom fram?

Vila i frid Emilie.
Senast redigerad av spark040 2023-04-18 kl. 02:52.
Citera
2023-04-18, 02:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spark040
100% tror jag och hoppas så att han blir straffad! Jävla psykopat som kan göra sånt här mot en liten flicka, och andra. Skulle gissa på att han ligger bakom massa andra våldtäkter också. Minns inte, men i fallet om Emelie hittade man den vita skåpbilen eller blev det bekräftat att hon hade utsatts för våldtäkt innan hon tragiskt nog blev mördad? (Obviously ja, men blev det bekräftat av polisen?) Jag väntar bara tills meddelandet kommer om att det var han som låg bakom mordet på Emelie. Hur många vänner hade han på FB innan hans namn kom fram?

Vila i frid Emelie.
det högsta antalet vänner jag har sett att han hade på Facebook är 195 och hennes namn var Emilie Meng
Citera
2023-04-18, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det högsta antalet vänner jag har sett att han hade på Facebook är 195 och hennes namn var Emilie Meng

Ok! Hade ju kunnat hoppas på att se det gå ner till 0 och nånstans där innan hans konto försvinner. Stämmer, gjorde fel. Emilie Meng ska det vara! Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in