Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Jag kan sätta mitt liv på att philip är den som tog emilie meng, han tänkte nog göra samma sak med filippa men polisen hann före. Hoppas han råkar ut för allt de värsta
Ok. Phil*p Wes*h var 25 år när Emilie Meng blev bortförd och mördad. Detta brott som han nu utsatt den här flickan för är synnerligen allvarligt för en förstagångsförbrytare. Så det är definitivt tänkbart att han begått brott tidigare som ledig fram till det här brottet.
Men om mordet på Emilie Meng även är utfört av denna gärningsman så vore även det ett synnerligen grovt brott för en förstagångsförbrytare. Isåfall skulle jag tro att denna gärningsman begått sexualbrott sedan mycket unga år som trappats upp till 2016 då Emilie Meng mördades. Efter mordet på Meng och det stora uppståndelse som blev har Wes*h då fått kalla fötter och haft någon form av paus från sina brott som så småningom börjar trappats upp igen och nu nått denna punkt då 13-åringen blev bortrövad och han äntligen kunde gripas.
Någon som vet vart Phil*p Wes*h bodde 2016 när Emilie Meng försvann samt vart han befann sig i livet vid det tillfället?